Vad gör vi nu då? XCIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hrm
Googlar mig till att det kan bero på näringbrist. Jag har ju inte ätit något på ett par dagar. Först idag har jag fått i mig en liten smula mat.
Litar på att det är orsaken eftersom jag inte känner av något annat. Mår tvärtom betydligt bättre än igår och förrgår när läpparna var helt normala.
Modell b12 brist. Kommer inte så fort.
Förstår att det bär emot, men ring vc. Även om du är piggare än igår.

Okej, hjälp mig ta ett beslut!
Det är jättestor symässa i Göteborg i helgen. Jag vill åka dit på fredag men har ingen som kan åka med. Hur kul är det att gå själv? Och borde jag verkligen köpa mer tyg?

Det är jättestor symässa i Göteborg i helgen. Jag vill åka dit på fredag men har ingen som kan åka med. Hur kul är det att gå själv? Och borde jag verkligen köpa mer tyg?

Men tank sa manga trevliga manniskor med samma intressen som dig som du kan traffa pa dar. Och visst ar det val roligare att ga sjalv och titta pa ens intresse an att inte aka dit alls?

Denna dag är sned. Vaknade med ett ryck 10.45. Höll på att ramla ner från loftet när jag insåg vad klockan var. Var ändå på jobbet kl 12 och då hann jag käka frukost på vägen

Jag hade nog ärligt tyckt att det var roligare att vandra runt själv, i min egen takt, titta på det jag själv vill titta på och åka hem när jag känner för det :angel:

Jag gör det mesta på egen hand. Så jag hade åkt.

Jag antar att det är något du gillar och mår bra av - så åk!!

Men tank sa manga trevliga manniskor med samma intressen som dig som du kan traffa pa dar. Och visst ar det val roligare att ga sjalv och titta pa ens intresse an att inte aka dit alls?

Jag är så blyg så jag vågar inte prata med folk :o och en stor del av mitt problem med att åka själv är att jag hatar att köra bil i Göteborg :angel:

Åk!
Tyginköpen begränsas väl av hur mycket du kan bära och plånboken tål ;)

Haha, när det kommer till tyg saknar jag karaktär :D

Jag hade nog ärligt tyckt att det var roligare att vandra runt själv, i min egen takt, titta på det jag själv vill titta på och åka hem när jag känner för det :angel:

Helt klart sant.

Okej, ni har nog övertygat mig. Jag funderar lite till (och rensar i tyghyllan) och köper biljett imorgon.

Operationen gick bra och röntgen visade ingen spridning. Så nu är min tappra, lilla krigare hemma och tankad med mat och smärtstillande. ❤️
E0797499-D06A-4AF1-8EC2-C1BB2C2486E5.webp

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är admin för jobbets Facebooksida och har stött på lite problem. Chefen, vars privata e-mail är kopplad till sidan, har slutat och...
Svar
11
· Visningar
565
Senast: tott
·
Hemmet Nu är det klart! 1 april börjar jag min nya tjänst i Härnösand. Det ser jag verkligen fram emot, efter alldeles för många år i Skåne...
2 3
Svar
58
· Visningar
2 384
Senast: Wingates
·
Skola & Jobb Arbetsförmedlingen vill utreda vad jag har för verklig arbetsförmåga. Det välkomnar jag. Haken är att jag har fått ställa av min bil av...
9 10 11
Svar
216
· Visningar
14 623
Senast: astronaut
·
Tjatter Vill fixa lite Halloweenfirande hemma i morgon alla fall, vi kommer inte iväg på något i år. Men vad ska jag göra för mat? Vi åt pizza...
Svar
16
· Visningar
492

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka