R
Raderad medlem 68338
Det beror väl på vad man jämför med......
Ja jämfört med stylistgrannen är jag typ en grå mus ungefär!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det beror väl på vad man jämför med......
har svårt att säga nej pga mitt funktionshinderSäg med eftertryck och allvar: "Nej, jag är inte intresserad". Le inte och ursäkta dig inte.
Om han fortsätter efter det kan du gå till chefen och säga att han behöver uppmanas att sluta.
har svårt att säga nej pga min ASMissat det.
Försök säga att du inte är intresserad. Vill du ha något att skylle på kan du ju alltid säga att du inte vill ha närmare kontakt med kollegor för det blir trassligt på jobbet eller att du har en dejt.
Tar personen inte ett Nej skulle jag gå till chefen och berätta att du inte är bekväm i situationen och behöver hjälp.
Lycka till!
ja, ska prata med chefen på onsdag, jobbar dåFast för din egen skull så behöver du ju göra det.
En elev har fått ett väldigt tungt beslut från migrationsverket. Inte alls en trevlig dag.
Lyft på madrasserna och städa sängramen . Dom gömmer sig gärna där.Hittat inte mindre (färre?) än tre (3!!!!) loppor i sängen på två dagar .
Har nu dammsugit det värsta och skakat sängkläder. Och, trots min okristlighet, bett en bön att det bara är fågelloppor som liftat in med katten eller hunden.
Sambon kommer på onsdag kväll, på torsdag blir det storstädning. Och jag funderar om att behandla de fyrbenta för säkerhets skull. Kliar typ överallt på mig nu, fast jag inte hittat nåt bett.
Heja heja!Fast jag har sagt till chefen att jag ej kan gå i så mkt trappor och gå långt, fick jag det värsta huset idag. Med jobbiga trappor och långt ifrån vårat "hus".
Såg sedan att hen har satt upp ny "husplan" över vilka hus vi ska göra varje dag. Där har hen skrivit att jag ska jobba på tisdagar (ledig då) och ledig onsdagar.
Ringde chefen. Hen sa att hen ska prata mig om det...
Jag vill ha mina tisdagar lediga eftersom Tinget har sina resor på tisdagarna i höst + att jag har min BS (som inte vill byta dag) varje tisdag.
Denna gg tänker jag inte ge mig. Vill inte byta dag!!
Det är planen på torsdag. Ut med madrasserna och piska av dom. Dom är rätt stora så behöver sambons hjälp för att få dom ner för trappen. Tog med dammsugaren så gott jag kunde ikväll, lyfte på själva bäddmadrassen och dammsög då med. Får väl ta en runda till imorgon kväll.Lyft på madrasserna och städa sängramen . Dom gömmer sig gärna där.
har du bastu så lägg i dom där. Löss dör om det är över 65 grader.Det är planen på torsdag. Ut med madrasserna och piska av dom. Dom är rätt stora så behöver sambons hjälp för att få dom ner för trappen. Tog med dammsugaren så gott jag kunde ikväll, lyfte på själva bäddmadrassen och dammsög då med. Får väl ta en runda till imorgon kväll.
Nu har jag beställt behandling till våra fyrbenta i alla fall, borde komma på posten på onsdag eller torsdag.
Det här är hoppande loppor . Och nä, har ingen bastu.har du bastu så lägg i dom där. Löss dör om det är över 65 grader.