Vad gör vi nu då? XCIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Man brukar hamla lönn och det ser ut som de har gjorts på bilden du på upp.
Det blir fint och passar väl i äldre miljöer. Träden tar inte skada utan lever konstigt nog ofta längre då plus blir hem för många rödlistade arter.
Så där ser ju inte hamling ut. Och träden är skadade. De är fulla med döda delar.

Sen har jag aldrig gillat utseendet hos hamlade träd.

Så där ser ju inte hamling ut. Och träden är skadade. De är fulla med döda delar.

Sen har jag aldrig gillat utseendet hos hamlade träd.
Jo hamlade lönnar ser ofta ut så. De döda delarna är normalt och hem till rödlistade arter, det är bla därför man kan få bidrag till att hamla träd på kulturmarker.
Om du inte vill ha det är en annan femma, då är det inte mycket att göra

Ringde vc och fick en tid 25 minuter senare. Så från sanitär olägenhet i soffan till fullt presentabwl patient gick på rekordtid. Det tar en kvart att köra också.

Penicillin mot borrelia. Så nu ska jag sova i bilen en stund tills receptet går att hämta ur.

Fortfarande fri från smärta. Gör mig ännu mer söker på att det var en :rage: sten som passerade. Trots att sköterskan på 1177 inte trodde det. Skönt, i vilket fall som helst. Lyckades sova ett par timmar också, tills djur och son sa att de sovit klart.

Han som jag har berättat om förut.
Han som bjöd mig på Kina-mat. Men sedan bjöd han hem mig. Där kramade han mig och började tafsa på mina ben
Nu tjatar han igen om "att göra något kul "
Det är väl bara att säga nej? Någon närmare förklaring behövs inte. Vill du förklara kan du säga att du inte är intresserad.

Han som bjöd mig på Kina-mat. Men sedan bjöd han hem mig. Där kramade han mig och började tafsa på mina ben
Säg med eftertryck och allvar: "Nej, jag är inte intresserad". Le inte och ursäkta dig inte.

Om han fortsätter efter det kan du gå till chefen och säga att han behöver uppmanas att sluta.

Missat det.

Försök säga att du inte är intresserad. Vill du ha något att skylle på kan du ju alltid säga att du inte vill ha närmare kontakt med kollegor för det blir trassligt på jobbet eller att du har en dejt.

Tar personen inte ett Nej skulle jag gå till chefen och berätta att du inte är bekväm i situationen och behöver hjälp.

Lycka till!

Ringde vc och fick en tid 25 minuter senare. Så från sanitär olägenhet i soffan till fullt presentabwl patient gick på rekordtid. Det tar en kvart att köra också.

Penicillin mot borrelia. Så nu ska jag sova i bilen en stund tills receptet går att hämta ur.

Så skönt att du fick tid direkt. Krya på dig! :heart

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är admin för jobbets Facebooksida och har stött på lite problem. Chefen, vars privata e-mail är kopplad till sidan, har slutat och...
Svar
11
· Visningar
565
Senast: tott
·
Hemmet Nu är det klart! 1 april börjar jag min nya tjänst i Härnösand. Det ser jag verkligen fram emot, efter alldeles för många år i Skåne...
2 3
Svar
54
· Visningar
2 224
Senast: ufot
·
Skola & Jobb Arbetsförmedlingen vill utreda vad jag har för verklig arbetsförmåga. Det välkomnar jag. Haken är att jag har fått ställa av min bil av...
9 10 11
Svar
216
· Visningar
14 623
Senast: astronaut
·
Tjatter Vill fixa lite Halloweenfirande hemma i morgon alla fall, vi kommer inte iväg på något i år. Men vad ska jag göra för mat? Vi åt pizza...
Svar
16
· Visningar
492

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka