Hur gör ni med "påflugna" arbetskamrater?
Hur menar du?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hur gör ni med "påflugna" arbetskamrater?
Så där ser ju inte hamling ut. Och träden är skadade. De är fulla med döda delar.Man brukar hamla lönn och det ser ut som de har gjorts på bilden du på upp.
Det blir fint och passar väl i äldre miljöer. Träden tar inte skada utan lever konstigt nog ofta längre då plus blir hem för många rödlistade arter.
Jo hamlade lönnar ser ofta ut så. De döda delarna är normalt och hem till rödlistade arter, det är bla därför man kan få bidrag till att hamla träd på kulturmarker.Så där ser ju inte hamling ut. Och träden är skadade. De är fulla med döda delar.
Sen har jag aldrig gillat utseendet hos hamlade träd.
Gillar inte borrelian men skönt att du fick snabb hjälp!Ringde vc och fick en tid 25 minuter senare. Så från sanitär olägenhet i soffan till fullt presentabwl patient gick på rekordtid. Det tar en kvart att köra också.
Penicillin mot borrelia. Så nu ska jag sova i bilen en stund tills receptet går att hämta ur.
Han som jag har berättat om förut.Hur menar du?
Det är väl bara att säga nej? Någon närmare förklaring behövs inte. Vill du förklara kan du säga att du inte är intresserad.Han som jag har berättat om förut.
Han som bjöd mig på Kina-mat. Men sedan bjöd han hem mig. Där kramade han mig och började tafsa på mina ben
Nu tjatar han igen om "att göra något kul "
Har svårt för att säga nej, tyvärrDet är väl bara att säga nej? Någon närmare förklaring behövs inte. Vill du förklara kan du säga att du inte är intresserad.
Säg med eftertryck och allvar: "Nej, jag är inte intresserad". Le inte och ursäkta dig inte.Han som jag har berättat om förut.
Han som bjöd mig på Kina-mat. Men sedan bjöd han hem mig. Där kramade han mig och började tafsa på mina ben
Han som jag har berättat om förut.
Fast för din egen skull så behöver du ju göra det.Har svårt för att säga nej, tyvärr
Ringde vc och fick en tid 25 minuter senare. Så från sanitär olägenhet i soffan till fullt presentabwl patient gick på rekordtid. Det tar en kvart att köra också.
Penicillin mot borrelia. Så nu ska jag sova i bilen en stund tills receptet går att hämta ur.
Var precis ute och plåtade lite till bloggen. Tror precis att min fotograf kallade mig "diskret"
Var han ironisk?
Var precis ute och plåtade lite till bloggen. Tror precis att min fotograf kallade mig "diskret"