Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
FantastiskPå tal om speglar så är jag GRYMT nöjd med min spegel som jag köpte nyligen. Den är så underbart FIN....
Jag tänker likadant. Just nu ligger jag i soffan men det vore kanske en bättre idé att lägga sig i sängen.Funderar på att gå och lägga mig
Fast jag kanske ska titta lite på tv och brodera lite istället. Eller så går jag och lägger mig. Sängen är så varm och skön!
Fästing bettet ska du kolla upp! Haft så två gånger och haft borrelia bägge gångerna.Morr. Har suttit på toa flera gånger under natten. Precis som natten innan.
Kroppen värker och jag känner mig allmänt sjuk. Även magen värker.
Jag tog bort en fästing i troskanten på skinkan för nån vecka sedan och stället är nu så ömt att det bultar. Det sitter så att det är totalt omöjligt att se i spegeln. Nu på morgonen tog jag bilder med mobilen och det är rött runt bettet men det ligger mitt i ett vitt område.
Vet inte hur allt hänger ihop men blir det inte mindre ömt och fixar inte magen till sig så får jag nog ta kontakt md vårdcentralen trots alls. Hatar att behöva besöka sjukvåren och krångla med vikarier på jobbet.
På mitt jobb hade vi tema snövit. Kloker var biblioteket, Trötter gamla vilorummet och toker självklart verksamhetschefens rumHaha vi behövde döpa rummen och det var det minst onda av två alternativ. Det andra hade varit att döpa rummen efter olika arbetsmarknadsbegrepp. Vem fan vill sitta i A-kassan liksom
Ja, om du har ett fästingbett som har blivit så här efter en vecka så måste du kolla upp det! Det är rätt normalt att det kan bli rött och klia vid ett bett precis efter att man har blivit biten (och så blev det sist för mig, och det höll väl i sig i ca en vecka för att sedan försvinna), men om symtomen i stället kommer efter ett tag är det tydligen mindre bra.Morr. Har suttit på toa flera gånger under natten. Precis som natten innan.
Kroppen värker och jag känner mig allmänt sjuk. Även magen värker.
Jag tog bort en fästing i troskanten på skinkan för nån vecka sedan och stället är nu så ömt att det bultar. Det sitter så att det är totalt omöjligt att se i spegeln. Nu på morgonen tog jag bilder med mobilen och det är rött runt bettet men det ligger mitt i ett vitt område.
Vet inte hur allt hänger ihop men blir det inte mindre ömt och fixar inte magen till sig så får jag nog ta kontakt md vårdcentralen trots alls. Hatar att behöva besöka sjukvåren och krångla med vikarier på jobbet.
Jeans och tröja?Förmiddagens projekt: hitta kläder som passar både för "avslappnad promenad vid havet med vän" och "glassdejt med okänd tindermänniska"