Vad bra att du tar det på allvar !Tillbringat dagen i horisontalläge. Inte likt mig. Men jag skakat för mycket och mår för kymigt.
Vårdcentral it is . Direkt på måndagmorgonen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad bra att du tar det på allvar !Tillbringat dagen i horisontalläge. Inte likt mig. Men jag skakat för mycket och mår för kymigt.
Ta bort eller låta va hade jag gjort. Aldrig beskärt lönn. Brukar man göra det? Bara tagit bort nån gren möjligen som varit i vägen men inte mer än så.Jag har gjort äppelmos på förmiddagen. Nu tänkte jag ägna mig åt beskärning igen, men det är inte roligt när det ser ut så här:
Visa bifogad fil 18943
Jag vet inte om det är någon idé ens eller om jag bara ska ta bort träden. Det finns roligare saker att göra.
+ @tanten. Vet flera som fått borelia så säger verkligen att hellre kolla upp en gång för mycket än än gång för lite!!Vad bra att du tar det på allvar !
Tillbringat dagen i horisontalläge. Inte likt mig. Men jag skakat för mycket och mår för kymigt.
Plötsligt smärtfri och inte kissnödig heller . Jag som tom ringt 1177 för råd (vc och om jag inte får tid idag så akuten sa de). Nu vet jag varken ut eller in, det är inte det enklaste att ta sig nånstans utan bil här och med en knapp 5-månaders bihang. Visst går det buss, men inte alltför ofta.Ensam hemma med bebis och tror jag fått njursten . Försökt dämpa det värsta med de smärtstillande jag har hemma (Ipren och alvedon) och vetekudde. Har tidigare haft stenar men då har de alltid varit små nog att kissas ut. Hoppas de passerat värsta passagen nu. Har gjort mer ont för varje gång smärtan återvänt nu i natt .
Nej, man brukar inte beskära lönn, men det är en som har gjort det några år innan jag köpte stället. Denna person har gjort alla fel som går att göra så träden är ganska förstörda. Min tanke var att försöka rätta till det.Ta bort eller låta va hade jag gjort. Aldrig beskärt lönn. Brukar man göra det? Bara tagit bort nån gren möjligen som varit i vägen men inte mer än så.
Ingen som någon idé?Hur gör ni med "påflugna" arbetskamrater?
Man brukar hamla lönn och det ser ut som de har gjorts på bilden du på upp.Nej, man brukar inte beskära lönn, men det är en som har gjort det några år innan jag köpte stället. Denna person har gjort alla fel som går att göra så träden är ganska förstörda. Min tanke var att försöka rätta till det.
Att låta träden vara känns inte som ett alternativ. Då tar jag hellre bort dem.