Vad gör vi nu då? XCIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tränar på handuppräckning... Note by myself, det är för trångt att möta fastighetsskötare i "golfbil" om den har kärra efter sig när man åker permobil. vårdcentral, akutröntgen, ortopedjour en fredagkväll 5 timmar.. 550 kr... frakturer på mc3 o mc4 med nån dislokation handkirurgen för utlåtande på måndag. snart kommer farsgubben o ska skjutsa mig till jobbet. Man har inte roligare än man gör sig
Handuppräckning.webp

Kaffe och cigg. Kl är runt 07. Jobbstart om 30 min...
Sista dagen innan helgledighet!

I morgon startar "race week" så det är massa event och massa segelbåtar i farten!
Själv ska jag reseracha semestermål (för februari).

Party på en öde beach på söndag kväll. Att ta sig dit blir inga problem men hur ska jag ta mig hem? Jag är för gammal för att parta till soluppgång...
För gammal :confused::crazy::cautious:
Neeej då :D

Det känns som om orken är på väg åt rätt håll. Fortfarande huvudvärk, men jag är inte lika dödens trött som de sista två dagarna. Jag orkar sitta upp i soffan. :up: Sätt till och med ute en stund, men gick in när sambon började klippa gräs. Orkar inte riktigt med ljudet....

Jag har ägnat mig åt att beskära en lönn idag. Trots att jag köpt en ny grensåg, går det trögt. Det blir många pauser. Nu är väl nästan halva trädet beskuret. Sen är det bara andra halvan kvar.

Och sen är det ett träd till.

Det känns som ett evighetsprojekt. Men jag funderar på att strunta i det andra trädet till nästa år.

Sitter och surfar runt i "Sveriges Dödbok 1860-2016".... Lördagsnöje ;) Köpte den idag till mässpris när jag var på släktforskardagarna. Jag sitter och förundras över hur 11 316 000 (:eek:) poster kan få plats på ett litet USB-minne!!

Jobbat, haft främmande, handlat och gått promenad med hunden. Nu är jag trött som bara den. Äta, städa lite och sedan däcka i soffan med naturchips och pepsi lime :up:

Så skulle nog även jag kunna äta ostron. :d

Fantastiskt gott och inte alls som "on the half shell". Jag som alskar ostron "a naturel" var sa overraskad att alla angade eller "saute" ostron de plockat i havet sjalva aven langst Atlantkusten i Florida och South Carolina ... men insag dar hur vansinnigt gott det ocksa kan vara.
Ostronen har i Stilla Havet (som ar mycket kallare en Atlanten) ar otroligt stora (fula!) men oh sa goda ... sarskilt med skirat smor med Cholula sas till. :d

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är admin för jobbets Facebooksida och har stött på lite problem. Chefen, vars privata e-mail är kopplad till sidan, har slutat och...
Svar
11
· Visningar
565
Senast: tott
·
Hemmet Nu är det klart! 1 april börjar jag min nya tjänst i Härnösand. Det ser jag verkligen fram emot, efter alldeles för många år i Skåne...
2 3
Svar
49
· Visningar
2 106
Senast: Mirtai
·
Skola & Jobb Arbetsförmedlingen vill utreda vad jag har för verklig arbetsförmåga. Det välkomnar jag. Haken är att jag har fått ställa av min bil av...
9 10 11
Svar
216
· Visningar
14 622
Senast: astronaut
·
Tjatter Vill fixa lite Halloweenfirande hemma i morgon alla fall, vi kommer inte iväg på något i år. Men vad ska jag göra för mat? Vi åt pizza...
Svar
16
· Visningar
492

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Skadade hästar och konvalescenter
  • Häst som stannar
  • Uppdateringstråd #2

Omröstningar