Grattis!Är inte nykter på en fläck men det behöver man inte vara när man fyller år! Har ätit gräsligt goda havskräftor med mousserande rosévin till
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Grattis!Är inte nykter på en fläck men det behöver man inte vara när man fyller år! Har ätit gräsligt goda havskräftor med mousserande rosévin till
Så skulle nog även jag kunna äta ostron.Skal och grattis Jag ar inte heller nykter ... helt utan att ha fyllt ar Jag var pa en fantastisk ostron middag dar goda vanner har fiskat jatte ostron i stilla havet och sedan inviterat till middag. Har serveras det inga "on the half shell" direkt, men de var fantastiskt gott angade och latt "pan fried".
Visa bifogad fil 18852
Men jösses! Det missade jag.Är inte nykter på en fläck men det behöver man inte vara när man fyller år! Har ätit gräsligt goda havskräftor med mousserande rosévin till
Grattis i efterskott!Är inte nykter på en fläck men det behöver man inte vara när man fyller år! Har ätit gräsligt goda havskräftor med mousserande rosévin till
STORT GRATTIS !!Är inte nykter på en fläck men det behöver man inte vara när man fyller år! Har ätit gräsligt goda havskräftor med mousserande rosévin till
För gammalKaffe och cigg. Kl är runt 07. Jobbstart om 30 min...
Sista dagen innan helgledighet!
I morgon startar "race week" så det är massa event och massa segelbåtar i farten!
Själv ska jag reseracha semestermål (för februari).
Party på en öde beach på söndag kväll. Att ta sig dit blir inga problem men hur ska jag ta mig hem? Jag är för gammal för att parta till soluppgång...
Så skulle nog även jag kunna äta ostron.