Vad gör vi nu då? XCIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Kaffe och cigg. Kl är runt 07. Jobbstart om 30 min...
Sista dagen innan helgledighet!

I morgon startar "race week" så det är massa event och massa segelbåtar i farten!
Själv ska jag reseracha semestermål (för februari).

Party på en öde beach på söndag kväll. Att ta sig dit blir inga problem men hur ska jag ta mig hem? Jag är för gammal för att parta till soluppgång...

Grr! Skulle betala hotellrummet idag. De skulle dra pengar via booking. Frid och fröjd så långt, men så får jag ett mail att det är fel kontonummer/regionspärr. Jag har ingen spärr och att kontonumret är rätt är jag 110% säker på. Men nehej då, det funkar inte.
Matat in allting igen så hoppas vi att det funkar den här gången. Annars vet jag inte vad vi ska göra..

Fick en "bad feeling about this" igår under ett fika när en kollega skulle sluta. Chefen höll tal och sa åt mina andra kollegor att de fick hålla koll på honom nu. Mina andra tre kollegor, dvs alla som blir kvar men nämnde inte mig.
...
Jag blev lite nojig och undrade om jag kommer att få ha kvar jobbet efter det här året :cautious: (har anställning i ett år för att sedan se hur det blir)

På jobb och känner mig lite duktigt.

Gick upp tidigare idag och tog ett pass på gymmet. Tyvärr orkade jag bara halva passet då mitt blodsocker bestämde sig för att tokdroppa. Ja ja kommer ändå kännas i kroppen imorrn för fifasen vad otränad jag är. Att inte rida var dag (snart 1 år med bara skadade hästar) sätter sina spår. Pust
Gick 3km med hunden sen och åkte till jobbet. Var på jobbet kl 8:30 istället för 7 och så många komptimmar jag har så fungerar det.
Ska försöka få in detta varje fredag passar så bra på mornar.

Jag är nämligen otroligt lat på gym.. jag måste ha pass och någon som säger till mig annars fuskar jag och bara slappar :D

Härlig fredagskänsla idag

Åker tunnelbana. Låter som att minst 50% av de resande har tbc :cautious:

Just lunchat med sambon. Nu har jag en liten fryslort till hund i knäet och försöker jobba lite.

Råkade beställa denna också :love:

screenshot_20180831-114325_wish-jpg.18818

Hoppas färgerna är lika fina som på bilden. Vete tusan vart jag ska ha den... Har massor med tavlor men inga som jag vill ha uppe och ingen direkt plats heller. Tål att funderas på. I värsta fall hamnar den på jobbet :D

Väntar på middagen som puttrar på spisen. I pvrugt slödag. Jag sov uselt i natt och sambon har dragit på sig en förkylning :down:.

Jag har en liten rottis tik som loper ... och en stor malle hane som haller pa att "go bananas" ... Det enda vettiga jag far ut ur dem nu ar nar vi tranar. Lustigt nog sa har de hjarnan hyfsat med sig for traning ... eller ocksa ar jag bara bra pa att lagom vardefull beloning.:p
Mallen kommer att vara bara skinn och ben innan det har ar klart. Igen. Och jag kommer att vara mycket nara att ge bort honom till forsta basta som tar kopplet. :cautious:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är admin för jobbets Facebooksida och har stött på lite problem. Chefen, vars privata e-mail är kopplad till sidan, har slutat och...
Svar
11
· Visningar
565
Senast: tott
·
Hemmet Nu är det klart! 1 april börjar jag min nya tjänst i Härnösand. Det ser jag verkligen fram emot, efter alldeles för många år i Skåne...
2 3
Svar
45
· Visningar
1 984
Senast: ufot
·
Skola & Jobb Arbetsförmedlingen vill utreda vad jag har för verklig arbetsförmåga. Det välkomnar jag. Haken är att jag har fått ställa av min bil av...
9 10 11
Svar
216
· Visningar
14 622
Senast: astronaut
·
Tjatter Vill fixa lite Halloweenfirande hemma i morgon alla fall, vi kommer inte iväg på något i år. Men vad ska jag göra för mat? Vi åt pizza...
Svar
16
· Visningar
492

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka