Vem kom på idén
Haha vi behövde döpa rummen och det var det minst onda av två alternativ. Det andra hade varit att döpa rummen efter olika arbetsmarknadsbegrepp. Vem fan vill sitta i A-kassan liksom
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vem kom på idén
Nej inte direkt och jag antar att nummer var för tråkigaHaha vi behövde döpa rummen och det var det minst onda av två alternativ. Det andra hade varit att döpa rummen efter olika arbetsmarknadsbegrepp. Vem fan vill sitta i A-kassan liksom
Nej inte direkt och jag antar att nummer var för tråkiga
Själv har jag suttit i "pariserhjulet" "Balder" och "spegelhuset"....Haha vi behövde döpa rummen och det var det minst onda av två alternativ. Det andra hade varit att döpa rummen efter olika arbetsmarknadsbegrepp. Vem fan vill sitta i A-kassan liksom
Själv har jag suttit i "pariserhjulet" "Balder" och "spegelhuset"....
Vi har kålleradoFanns det en Flume Ride?
De borde ju ha mobiltäckning eftersom de jobbar högt uppMärkligt att det ska vara se otroligt svårt att få tag i sotaren.... Inget svar på de nummer som finns, och inte heller någon antydan om ev telefontider eller liknande. Hur gör man då, kan man undra?
Ujuj, på samma dag som hon, Espmark och Englund återvänder till Akademien alltså!Jublet när Sara Danius går in på catwalken på dagens flesta visning iklädd knytblus
Men ojNu undrar jag hur fan det står till i huvudet på mig. Jag tycks ha glömt bort att göra en viktig grej i morse, d.v.s. lämna tillbaka släpvagnen , men den är inte kvar så de har väl hämtat den själva. Jag kan inte minnas att jag gjort det och det var väl igår jag hade den? Jag kom på det när jag gick ut och bilen stod parkerad där jag lastat av trädgårdsmöblerna. Den brukar inte stå där.
Jag får ringa i morgon och är det som jag tror får jag be tusen gånger om ursäkt.Men oj
Hoppas mysteriet löser sig
Fast hämtar de den utan att säga något ? Den kan ju ha blivit stulen också.Nu undrar jag hur fan det står till i huvudet på mig. Jag tycks ha glömt bort att göra en viktig grej i morse, d.v.s. lämna tillbaka släpvagnen , men den är inte kvar så de har väl hämtat den själva. Jag kan inte minnas att jag gjort det och det var väl igår jag hade den? Jag kom på det när jag gick ut och bilen stod parkerad där jag lastat av trädgårdsmöblerna. Den brukar inte stå där.
Vi har döpt om de olika kontorsrummen på jobbet till olika djur. Mycket märkliga konversationer om att ses i uttern eller jag sitter i kon hörs idag. Själv huserar jag i laman...
Min Vc har olika blom-namn på sina rumVi har döpt om de olika kontorsrummen på jobbet till olika djur. Mycket märkliga konversationer om att ses i uttern eller jag sitter i kon hörs idag. Själv huserar jag i laman...