Vad gör vi nu då? XCIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nu ringde jobbet igen. Ett akutjobb. De hade visst inte fått info om att jag är sjukskriven :banghead: men nu vet de och ska förhoppningsvis inte ringa igen.

Märkligt att det ska vara se otroligt svårt att få tag i sotaren.... :confused: Inget svar på de nummer som finns, och inte heller någon antydan om ev telefontider eller liknande. Hur gör man då, kan man undra?

Märkligt att det ska vara se otroligt svårt att få tag i sotaren.... :confused: Inget svar på de nummer som finns, och inte heller någon antydan om ev telefontider eller liknande. Hur gör man då, kan man undra?
De borde ju ha mobiltäckning eftersom de jobbar högt upp :p

Men på tal om högt så har jag nyss försökt byta en takpanna och det gick inte så bra kan jag säga, jag lider helt klart av svindel :crazy: speciellt när man halkar omkring på ett plåttak i sin strävan efter att nå den trasiga pannan som givetvis sitter fast. Mådde illa och fick kramp i ryggen så jag ska helt klart inte bli varken takläggare eller sotare i alla fall. Kände mig ganska värdelös som inte lyckas få dit en ny panna men det var skitläskigt där uppe :down: :(

🙄:cautious:
Har just lyckats med att förstöra tredje nyckelsaken för jobbet :banghead::o Nu var det åtminstone inte samma grej som de två första gångerna men det här börjar ju bli lite pinsamt ... :o:angel:

Nu undrar jag hur fan det står till i huvudet på mig. Jag tycks ha glömt bort att göra en viktig grej i morse, d.v.s. lämna tillbaka släpvagnen :crazy:, men den är inte kvar så de har väl hämtat den själva. Jag kan inte minnas att jag gjort det och det var väl igår jag hade den? Jag kom på det när jag gick ut och bilen stod parkerad där jag lastat av trädgårdsmöblerna. Den brukar inte stå där.

Nu undrar jag hur fan det står till i huvudet på mig. Jag tycks ha glömt bort att göra en viktig grej i morse, d.v.s. lämna tillbaka släpvagnen :crazy:, men den är inte kvar så de har väl hämtat den själva. Jag kan inte minnas att jag gjort det och det var väl igår jag hade den? Jag kom på det när jag gick ut och bilen stod parkerad där jag lastat av trädgårdsmöblerna. Den brukar inte stå där.
Men oj
Hoppas mysteriet löser sig

Själv har jag i sista minuten fixat ett elavtal
Fick nycklarna igår och det är bara att börja bära
Men tänkte börja i helgen

Fast hämtar de den utan att säga något :confused:? Den kan ju ha blivit stulen också.

Jobbat.
Min KP hämtade mig hemma sedan. Åkte till Ica, och skickade fodermataren. Sedan åkte vi till G-sunda och sedan Ikea. Fikade på Ikea, och kollade in fyndhörnan. Hem sedan.
Bytt vatten hos corys yngel. Utfodrat och städat lite hos landisar.
Ätit middag
Snart är det dags för den vanliga kvällsrutinen - natta fiskar, kvällsfika och dumburken;)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är admin för jobbets Facebooksida och har stött på lite problem. Chefen, vars privata e-mail är kopplad till sidan, har slutat och...
Svar
11
· Visningar
565
Senast: tott
·
Hemmet Nu är det klart! 1 april börjar jag min nya tjänst i Härnösand. Det ser jag verkligen fram emot, efter alldeles för många år i Skåne...
2 3
Svar
42
· Visningar
1 909
Senast: pepp
·
Skola & Jobb Arbetsförmedlingen vill utreda vad jag har för verklig arbetsförmåga. Det välkomnar jag. Haken är att jag har fått ställa av min bil av...
9 10 11
Svar
216
· Visningar
14 617
Senast: astronaut
·
Tjatter Vill fixa lite Halloweenfirande hemma i morgon alla fall, vi kommer inte iväg på något i år. Men vad ska jag göra för mat? Vi åt pizza...
Svar
16
· Visningar
492

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka