Vad gör vi nu då? XCIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Är det kris imorgon slutar jag 15 om du behöver bärhjälp :)
Tackar ödmjukast :). Jag skulle verkligen uppskatta hjälp i morgon så soffan inte behöver stå ute under natten. Den kan vara lite trixig att få in så det kan bli svårt på egen hand, men jag tror det går om man vänder den rätt. Jag hämtar släpet vid 16 och får antagligen lasthjälp vid Erikshjälpen där jag köpt soffan (och ett bord). Sen kan jag plocka upp dig på hemvägen och sen köra tillbaka dig när soffan är inne. Jag ska ytterligare en vända till Linde och hämta mer möbler, men de kan jag nog baxa själv.

Försöker välja tapeter
Går sådär Hahahaha
Sånt där är skitsvårt. Men kul.

Tackar ödmjukast :). Jag skulle verkligen uppskatta hjälp i morgon så soffan inte behöver stå ute under natten. Den kan vara lite trixig att få in så det kan bli svårt på egen hand, men jag tror det går om man vänder den rätt. Jag hämtar släpet vid 16 och får antagligen lasthjälp vid Erikshjälpen där jag köpt soffan (och ett bord). Sen kan jag plocka upp dig på hemvägen och sen köra tillbaka dig när soffan är inne. Jag ska ytterligare en vända till Linde och hämta mer möbler, men de kan jag nog baxa själv.

Sånt där är skitsvårt. Men kul.
Absolut
Går jättebra det
Vet du var jag bor nu?

Kryper ner under täcket för natten. Ligger intill sonen. Har fortfarande ibland svårt att förstå att han är här. Först pappas sjukdom och bortgång som gjorde att vi sköt på att försöka få barn, sen ett par missfall och sen tomhet och väntan. Blod, svett och tårar - bokstavligen. I mängder.
Tänk att vi fick vår lille kille till slut :heart.

Ska strax sova efter lång dag. Har feber men behövt jobba iaf. Så jag är tröööött!
Imorgon ska Vovvi knölar undersökas. Jag försöker intala mig att jag inte är nervös. Men är egentligen livrädd. De är bara ca 1 mm stora. Så det ger ju bättre chanser iaf.

Kallsvettas och mår inget vidare. Känner mig yr och inte alls på topp.

Hoppas det går över med lite kaffe och soffläge.

Kommentarer överflödiga
Screenshot_20180829-101843_Facebook.webp

Är irriterad just nu . Någon på jobbet har ätit upp min youghurt och ställt in den i kylen igen . Och där är ingen som säger något

Sjukt sugen på en 2i1 dator. Men frågan är om min drömdator finns till mitt drömpris..
De flesta verkar vara Windows 10,jag vill ha Android.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är admin för jobbets Facebooksida och har stött på lite problem. Chefen, vars privata e-mail är kopplad till sidan, har slutat och...
Svar
11
· Visningar
565
Senast: tott
·
Hemmet Nu är det klart! 1 april börjar jag min nya tjänst i Härnösand. Det ser jag verkligen fram emot, efter alldeles för många år i Skåne...
2 3
Svar
41
· Visningar
1 818
Senast: Derivata
·
Skola & Jobb Arbetsförmedlingen vill utreda vad jag har för verklig arbetsförmåga. Det välkomnar jag. Haken är att jag har fått ställa av min bil av...
9 10 11
Svar
216
· Visningar
14 610
Senast: astronaut
·
Tjatter Vill fixa lite Halloweenfirande hemma i morgon alla fall, vi kommer inte iväg på något i år. Men vad ska jag göra för mat? Vi åt pizza...
Svar
16
· Visningar
492

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka