R
Raderad medlem 68338
Äsch.
Ljusblåt eller rosa. Same same
Kul oavsett! Får matcha med ngt rosa imorgon
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Äsch.
Ljusblåt eller rosa. Same same
Är det kris imorgon slutar jag 15 om du behöver bärhjälpJag håller på och möblerar om hemma. I morgon ska jag hämta min soffa. Tyvärr kan jag inte få hjälp att bära in den då, så den får kanske stå under en presenning till torsdag då jag kan få hjälp.
Tackar ödmjukast . Jag skulle verkligen uppskatta hjälp i morgon så soffan inte behöver stå ute under natten. Den kan vara lite trixig att få in så det kan bli svårt på egen hand, men jag tror det går om man vänder den rätt. Jag hämtar släpet vid 16 och får antagligen lasthjälp vid Erikshjälpen där jag köpt soffan (och ett bord). Sen kan jag plocka upp dig på hemvägen och sen köra tillbaka dig när soffan är inne. Jag ska ytterligare en vända till Linde och hämta mer möbler, men de kan jag nog baxa själv.Är det kris imorgon slutar jag 15 om du behöver bärhjälp
Sånt där är skitsvårt. Men kul.Försöker välja tapeter
Går sådär Hahahaha
AbsolutTackar ödmjukast . Jag skulle verkligen uppskatta hjälp i morgon så soffan inte behöver stå ute under natten. Den kan vara lite trixig att få in så det kan bli svårt på egen hand, men jag tror det går om man vänder den rätt. Jag hämtar släpet vid 16 och får antagligen lasthjälp vid Erikshjälpen där jag köpt soffan (och ett bord). Sen kan jag plocka upp dig på hemvägen och sen köra tillbaka dig när soffan är inne. Jag ska ytterligare en vända till Linde och hämta mer möbler, men de kan jag nog baxa själv.
Sånt där är skitsvårt. Men kul.
Hoppsan! Har rosa hår
Ja, det har jag räknat ut för länge sen .Absolut
Går jättebra det
Vet du var jag bor nu?
Hade glömt att mitt hår är rosa. Fick ett visst uppvaknande när jag vaknade och såg mig själv i badrumsspegeln