Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det var bara trevligt att ses även om det blev kortJag är hemma och provligger i soffan. Det gick smidigt att få in den, mycket tack vare hjälp av en stark kvinna vid namn @Sonic76 Jag hade nog inte klarat det själv.
Sen har jag fått hem ett helt set trädgårdsmöbler. Det är ett bord, två stolar och en soffa som jag bara gav 200 för och de var i förvånansvärt bra skick. Färgen har flagat lite på sina ställen, men det är allt.
Ja, det var en kortis, men vi får väl ta och ses vid annat tillfälle.Det var bara trevligt att ses även om det blev kort
Absolut det tycker jagJa, det var en kortis, men vi får väl ta och ses vid annat tillfälle.
Suck. Jobbet har ringt och vill att jag ska kontakta en frågeställare. Har ingen lust att göra det när jag är sjukskriven.. Men jag får väl göra det ändå, som en duktig liten anställd. Tar bara en kvart eller så. Men det blir en kvart jag jobbar gratis. Bitter? Ja lite.
Men va? Varför i hela friden ska du jobba när du är sjukskriven. Minst sagt ett gränslöst beteende av din arbetsgivare
Är du fortfarande sjuk på måndag ska du vara fortsatt sjukskriven.Tror inte de på kontoret vet att jag är sjukskriven.. Och det är frågor om ett jobb som bara jag kan svara på. Så på sätt och vis förstår jag. Men samtidigt blir jag så sur, jag är trots allt sjukskriven. De kan ringa på semestern också ibland men i år tänker jag inte svara. Går på semester på måndag.
Är du fortfarande sjuk på måndag ska du vara fortsatt sjukskriven.
Vi har döpt om de olika kontorsrummen på jobbet till olika djur. Mycket märkliga konversationer om att ses i uttern eller jag sitter i kon hörs idag. Själv huserar jag i laman...