Vad gör vi nu då? XCIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag är hemma och provligger i soffan. Det gick smidigt att få in den, mycket tack vare hjälp av en stark kvinna vid namn @Sonic76 Jag hade nog inte klarat det själv.

Sen har jag fått hem ett helt set trädgårdsmöbler. Det är ett bord, två stolar och en soffa som jag bara gav 200 för och de var i förvånansvärt bra skick. Färgen har flagat lite på sina ställen, men det är allt.

Sjukgymnasten avbokade sig... :mad:
Så jag fikade på Tinget. Och shoppade lite i nya affären i stan. Normal heter den;)
Hemma har jag mest slöat, läst lite böcker i soffan. Slösurfat.
Ska natta fiskar, kvällsfika och titta på dumburken nu.
Måste ta reda på hur mkt det kostar att skicka en fodermatare också. Ska posta en i morgon em.

Jag är hemma och provligger i soffan. Det gick smidigt att få in den, mycket tack vare hjälp av en stark kvinna vid namn @Sonic76 Jag hade nog inte klarat det själv.

Sen har jag fått hem ett helt set trädgårdsmöbler. Det är ett bord, två stolar och en soffa som jag bara gav 200 för och de var i förvånansvärt bra skick. Färgen har flagat lite på sina ställen, men det är allt.
Det var bara trevligt att ses även om det blev kort :)

Tittar på idol och funderar på vad de egentligen är ute efter. Igår åkte massor med folk ut som faktiskt var bra, medan folk som varken kunde sjunga eller uttala orden i texten gick vidare. Mycket märkligt.

Suck. Jobbet har ringt och vill att jag ska kontakta en frågeställare. Har ingen lust att göra det när jag är sjukskriven.. Men jag får väl göra det ändå, som en duktig liten anställd. Tar bara en kvart eller så. Men det blir en kvart jag jobbar gratis. Bitter? Ja lite.

Suck. Jobbet har ringt och vill att jag ska kontakta en frågeställare. Har ingen lust att göra det när jag är sjukskriven.. Men jag får väl göra det ändå, som en duktig liten anställd. Tar bara en kvart eller så. Men det blir en kvart jag jobbar gratis. Bitter? Ja lite.

Men va? Varför i hela friden ska du jobba när du är sjukskriven. Minst sagt ett gränslöst beteende av din arbetsgivare :down:

Men va? Varför i hela friden ska du jobba när du är sjukskriven. Minst sagt ett gränslöst beteende av din arbetsgivare :down:

Tror inte de på kontoret vet att jag är sjukskriven.. Och det är frågor om ett jobb som bara jag kan svara på. Så på sätt och vis förstår jag. Men samtidigt blir jag så sur, jag är trots allt sjukskriven. De kan ringa på semestern också ibland men i år tänker jag inte svara. Går på semester på måndag.

Tror inte de på kontoret vet att jag är sjukskriven.. Och det är frågor om ett jobb som bara jag kan svara på. Så på sätt och vis förstår jag. Men samtidigt blir jag så sur, jag är trots allt sjukskriven. De kan ringa på semestern också ibland men i år tänker jag inte svara. Går på semester på måndag.
Är du fortfarande sjuk på måndag ska du vara fortsatt sjukskriven.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är admin för jobbets Facebooksida och har stött på lite problem. Chefen, vars privata e-mail är kopplad till sidan, har slutat och...
Svar
11
· Visningar
565
Senast: tott
·
Hemmet Nu är det klart! 1 april börjar jag min nya tjänst i Härnösand. Det ser jag verkligen fram emot, efter alldeles för många år i Skåne...
2 3
Svar
42
· Visningar
1 891
Senast: pepp
·
Skola & Jobb Arbetsförmedlingen vill utreda vad jag har för verklig arbetsförmåga. Det välkomnar jag. Haken är att jag har fått ställa av min bil av...
9 10 11
Svar
216
· Visningar
14 617
Senast: astronaut
·
Tjatter Vill fixa lite Halloweenfirande hemma i morgon alla fall, vi kommer inte iväg på något i år. Men vad ska jag göra för mat? Vi åt pizza...
Svar
16
· Visningar
492

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka