Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu har jag bestämt mig. Stora ponnyn får flytta till våren. Fodervärd tänker jag mig i första hand. Gammelponnyn får bli inackordering nånstans. Jag orkar inte längre, har för ont för att rida och har ärligt talat tappat lusten.. Vill ändå inte sälja, hon är rätt svår och riskerar att bli vandringspokal är jag rädd. Så fodervärd får det bli.
Letat medryttare i några månader utan napp så nu får det bli så här. Tänkte försöka sätta igång henne över vintern så eventuell fodervärd vet vad hen får. Det är en sjukt bra liten häst, välutbildad och riktigt rolig att rida, arbetsvillig som en myra, men svår att hantera. Ingen barnponny direkt....
Tack! Är ledig idag så jag får ta det i morgon dåHeja heja!
Stå på dig! Både i denna fråga och den där mannen som inte fattar. Buke står bakom dig!
Med tanke på dina problem med järnvärden borde du ringa vc igen. Blåa läppar får du pga syrebrist!Avdelning borreliaerfarenheter.
Idag smakar allting mer normal. Magen vänder sig inte inför synen av något ätbart.
Fortfarande har jag infernaliskt ont där fästingen satt. Framförallt vid beröring. Vilket är oundvikligt eftersom det sitter strax innanför sittbenet.
Jag har hållit mig på fötter idag. Upptäckte nyss att jag är knallblå om läpparna. Synnerligen märkligt. Dricker mineralvatten och när det gått två timmar från antibiotikan ska jag ta mjölksyrekapslar och dricka lite kefir.
Med tanke på dina problem med järnvärden borde du ringa vc igen. Blåa läppar får du pga syrebrist!
Se så, ring!
Finns jobbigare anledningar med.
Fast jag tog ju prover förra veckan och hade ett - för mig - skyhögt värde: 104.
Fast jag tog ju prover förra veckan och hade ett - för mig - skyhögt värde: 104.
HrmRing.
Hrm
Googlar mig till att det kan bero på näringbrist. Jag har ju inte ätit något på ett par dagar. Först idag har jag fått i mig en liten smula mat.
Litar på att det är orsaken eftersom jag inte känner av något annat. Mår tvärtom betydligt bättre än igår och förrgår när läpparna var helt normala.