Vad gör vi nu då? XCIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Kl är 23.30 och dags för sängen... sambo är inte hemma än och jag hatar att gå och lägga mig ensam. Tack och lov är "mina" hundar här ikväll. Grannens hundar. Men så fort jag kom hem kom de över till mig och ligger nu på verandan. Det känns såå tryggt med 85kg hund utanför dörren:heart natti!
Screenshot_20180907-232033_Gallery.webp

Det känns som att tiden segar sig fram något enormt nu, jag vill ha helg! :bump: Nästan hela byggnaden är avfolkad och jag måste hålla ställningarna en halvtimma till :cautious:

Har fortfarande pyamas på mig :p Men måste styra upp mig själv inom kort och sätta lite fart. Borde hoppa i duschen. Ska ut och äta mexikanskt och sörpla margaritas ikväll!

Äter middag och konstaterar att det nog inte är allt för många som kan avsluta sin arbetsvecka med att ha helt underbart kul med kollegorna. Alltså. Jag skrattade så jag grät idag åt deras tokiga påhitt, och tja, det är så det blir lite då och då på det där stället :D

Packat medicinlådan.
Packat fiskvakt, för morsan ska vara fisk och snäckvakt när jag åker till Helsingfors sön-tis. Ska visa henne efter middagen hur allt funkar med alla kar och baljor.:p
Tagit ner pumpen från vinden, killen som har köpt dem, kommer i morgon em.
Ska hämta ut lite paket på Ica och Turken.:sneaky:
Sedan vb hos ynglerna. Fylla på vatten här och var.
Lägga in en räkning till morsan. Hoppa in i duschen och gå lägga mig tidigt. Ska upp och jobba igen i morgon...:devil:

Jag har varit till VC idag och blev av med 6 rör blod - jag ska analyseras :angel:
Hoppas dom hittar orsaken till mitt o-mående :(

Som plåster på såren (hahaha :p) så bokade jag en färgtid hos frissans elev, så nu är jag muntert silvergrå :up: Det blev precis som jag ville ha det!

Och nu mumsar jag chips, äter choklad och dricker vin :d Det är den bästa medicinen mot o-mående... :angel:

Jag har varit till VC idag och blev av med 6 rör blod - jag ska analyseras :angel:
Hoppas dom hittar orsaken till mitt o-mående :(

Som plåster på såren (hahaha :p) så bokade jag en färgtid hos frissans elev, så nu är jag muntert silvergrå :up: Det blev precis som jag ville ha det!

Och nu mumsar jag chips, äter choklad och dricker vin :d Det är den bästa medicinen mot o-mående... :angel:

Hoppas du snart blir bättre!
Snyggt med grått! Svåraste men klart snyggaste färgen. Jag flippade och blev chockrosa istället :rofl:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är admin för jobbets Facebooksida och har stött på lite problem. Chefen, vars privata e-mail är kopplad till sidan, har slutat och...
Svar
11
· Visningar
565
Senast: tott
·
Hemmet Nu är det klart! 1 april börjar jag min nya tjänst i Härnösand. Det ser jag verkligen fram emot, efter alldeles för många år i Skåne...
2 3
Svar
58
· Visningar
2 439
Skola & Jobb Arbetsförmedlingen vill utreda vad jag har för verklig arbetsförmåga. Det välkomnar jag. Haken är att jag har fått ställa av min bil av...
9 10 11
Svar
216
· Visningar
14 623
Senast: astronaut
·
Tjatter Vill fixa lite Halloweenfirande hemma i morgon alla fall, vi kommer inte iväg på något i år. Men vad ska jag göra för mat? Vi åt pizza...
Svar
16
· Visningar
492

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka