Gärna
Vi fick pallnita för en på typ 3,5kg när vi körde ut till passet Den var verkligen mitt på vägen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Gärna
Åh verkar vara väldigt gott om skogsfågel i år, iallafall lite mer norrut än Götaland, hemma i södern har vi typ ingaVi fick pallnita för en på typ 3,5kg när vi körde ut till passet Den var verkligen mitt på vägen
Åh, vad GOTT det lät ! Jag kan riktigt känna smaken (och lukten) av koriander och lime.....Har fortfarande pyamas på mig Men måste styra upp mig själv inom kort och sätta lite fart. Borde hoppa i duschen. Ska ut och äta mexikanskt och sörpla margaritas ikväll!
Jag har varit till VC idag och blev av med 6 rör blod - jag ska analyseras
Hoppas dom hittar orsaken till mitt o-mående
Som plåster på såren (hahaha ) så bokade jag en färgtid hos frissans elev, så nu är jag muntert silvergrå Det blev precis som jag ville ha det!
Och nu mumsar jag chips, äter choklad och dricker vin Det är den bästa medicinen mot o-mående...
Åh verkar vara väldigt gott om skogsfågel i år, iallafall lite mer norrut än Götaland, hemma i södern har vi typ inga