Vad gör vi nu då? XCIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har varit till VC idag och blev av med 6 rör blod - jag ska analyseras :angel:
Hoppas dom hittar orsaken till mitt o-mående :(

Som plåster på såren (hahaha :p) så bokade jag en färgtid hos frissans elev, så nu är jag muntert silvergrå :up: Det blev precis som jag ville ha det!

Och nu mumsar jag chips, äter choklad och dricker vin :d Det är den bästa medicinen mot o-mående... :angel:

Hoppas de hittar vad som bråkar :heart

Visst behöver du lite röda antioxidanter för att pigga på dig? ;) :D

Jobbat, dammsugit, tvättat, behandlat vovvi 2 ggr med sårläkningslampa, nu laga middag och vänta på att sambon kommer hem från jobbet.

Åh, häftigt. Jag har aldrig varit upp dit men skulle gärna göra det. Misshandlade ni er längs 321:an upp? ;):DJag jobbar i Myrviken och vägen är verkligen BEDRÖVLIG nu när de gör om den :laugh:
Gör det! Vi intog precis 3-rätters med ett glas rött på fjällstationen :up:
Ja :meh: fast vi åkte samma väg i juni och redan då svor... bedrövlig är ju bara förnamnet, men det kommer säkert bli bra när det blir klart! Vi har köpt en skogsfastighet i Ottsjö (väntar på förvärvstillståndet bara så än är det inte helt klart) så vi gläds åt att den sträckan rustas upp, för det lär bli en del resor den vägen framöver.

Lider med dig om du måste åka där fler ggr i veckan just nu :nailbiting: bor du längre norrut?

Gör det! Vi intog precis 3-rätters med ett glas rött på fjällstationen :up:
Ja :meh: fast vi åkte samma väg i juni och redan då svor... bedrövlig är ju bara förnamnet, men det kommer säkert bli bra när det blir klart! Vi har köpt en skogsfastighet i Ottsjö (väntar på förvärvstillståndet bara så än är det inte helt klart) så vi gläds åt att den sträckan rustas upp, för det lär bli en del resor den vägen framöver.

Lider med dig om du måste åka där fler ggr i veckan just nu :nailbiting: bor du längre norrut?

Hehe, nä det är lite komplicerat... jag bor i en by utanför Falun, jag har min särbo i Dorotea där jag är nu och träffade honom i en skog utanför Myrviken i -40 2010 när vi var där och jobbade :laugh: Han är borrare och jag är geolog. Jag har jobbat med samma projekt i Jämtland i 10 år nu så jag åker upp när det behövs.

Eh, du bör nog inte säga där uppe att du känner till en geolog som jobbar i Myrviken... vi är inte populära :meh: Till den grad att det har övervägts personlarm åt mig :cautious:

Har ni tid rekommenderar jag att ni åker förbi Oviken Ost i Myrviken och handlar på vägen hem. Deras ost är gudomlig. Om du kollar åt söder vid mejeriet ser du ett skrangligt vitt hus, det är där jag håller till när jag är uppe där ;)

Hehe, nä det är lite komplicerat... jag bor i en by utanför Falun, jag har min särbo i Dorotea där jag är nu och träffade honom i en skog utanför Myrviken i -40 2010 när vi var där och jobbade :laugh: Han är borrare och jag är geolog. Jag har jobbat med samma projekt i Jämtland i 10 år nu så jag åker upp när det behövs.

Eh, du bör nog inte säga där uppe att du känner till en geolog som jobbar i Myrviken... vi är inte populära :meh: Till den grad att det har övervägts personlarm åt mig :cautious:

Har ni tid rekommenderar jag att ni åker förbi Oviken Ost i Myrviken och handlar på vägen hem. Deras ost är gudomlig. Om du kollar åt söder vid mejeriet ser du ett skrangligt vitt hus, det är där jag håller till när jag är uppe där ;)

Komplicerat men härligt låter det som :) Åh fy fasen så kallt!!

Geolog hade jag koll på, du är ju bukes orakel när det kommer till berg och stenar :D så himla coolt jobb verkar det som! Lovar att inget berätta, men det låter ju helt galet?! Personlarm? Världen är bra galen... :rage: inte ska man behöva personlarm när man utför sitt jobb, fy fasen alltså...

Bra tips! Det ska vi försöka hinna med :) och kolla upp om det finns ngn omväg runt vägbygget :meh::p

Gjort klart morgondagens tårta och det är ju tur att det bara är familjen som ser den. Verkligen inte en av de snyggaste jag gjort, långt ifrån. :arghh:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är admin för jobbets Facebooksida och har stött på lite problem. Chefen, vars privata e-mail är kopplad till sidan, har slutat och...
Svar
11
· Visningar
565
Senast: tott
·
Hemmet Nu är det klart! 1 april börjar jag min nya tjänst i Härnösand. Det ser jag verkligen fram emot, efter alldeles för många år i Skåne...
2 3
Svar
58
· Visningar
2 441
Skola & Jobb Arbetsförmedlingen vill utreda vad jag har för verklig arbetsförmåga. Det välkomnar jag. Haken är att jag har fått ställa av min bil av...
9 10 11
Svar
216
· Visningar
14 623
Senast: astronaut
·
Tjatter Vill fixa lite Halloweenfirande hemma i morgon alla fall, vi kommer inte iväg på något i år. Men vad ska jag göra för mat? Vi åt pizza...
Svar
16
· Visningar
492

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Västeråsträffstråden
  • Vad gör vi? Del CCVIII
  • Valet i USA

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar