Vad gör vi nu då? XCIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag somnade på soffan efter att jag varit en sväng ner till byn. Så nu kan kan jag nog säga hejdå till kommande nattsömn. Smart :cautious:.

Dvärgen fick större balja, och bor nu ihop med en unge, Rolf:love:
Fiskarna har fått lite gott - räkmix och daphnier
Nu natta dem. Kvällsfika och dumburken.
Sovmorgon i morgon:banana:

Sovit 12 och en halv timme inatt.
Försöker titta på spridda skurar av gårdagskvällens debatt. Blir matt. Väldig matt. En partiledare som talar till oss som om vi vore förskolebarn. En partiledare som säger att att folk inte får jobb för att de inte är svenskar. En partiledare som drar skattekortet hela tiden när han inte har några svar på frågorna.

Väx upp.

Nu ska jag in i duschen, knapra i mig medicinerna och sedan skynda iväg till dagens kampanjande.

Ulf liknade min gamla Mullefröken på fyran i kväll när utfrågning var. Fjantig och löjlig i sina svar.

Gjorde just det man inte ska göra och googlade en envis smärta jag haft i käken och upp mot örat. Till min egna förvåning hittade jag inte bara vad som orsakat smärtan (muskelknuta) utan också en beskrivning av triggerpunkter att trycka på. 30 sekunder senare och smärtan var som bortblåst. Var helt beredd på att läsa om tumörer och ruttnande tandrötter. Ibland är det där internetet inte helt dumt alltså :p

Har kommit halvvägs genom slutdebatten på svt play och alltså :rofl::nailbiting::crazy::cry::banghead::wtf::cautious::D

Jag har en ridtur till idag sedan 2 dagar ledigt. Så ska sova efter middagen ikväll så jag kan vakna, poppa popcorn och följa någon valvaka i natt!

Är vaken med en konstig känsla i kroppen. Har köpt nybakat bröd och tänkte nu avnjuta med en kopp kaffe framför nyheterna.
Valvaka ikväll! Kommer troligen krävas en del vin till denna aktivitet...

Ska snart valla med min flock ut i skogen. Hunden är av energisk sort, och är olidlig att bo med om han bara får vara still i flera dagar. Så barnen får med sig varsin banan, och hunden får söka godis i blåbärsriset. Vilket innebär att jag kommer kunna städa övervåningen på huset i fred sen då alla är trötta. Man får planera upp det rätt, när man är själv hemma med alla :D

41303842_10157613033139045_731.webp

Röstad och klar!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är admin för jobbets Facebooksida och har stött på lite problem. Chefen, vars privata e-mail är kopplad till sidan, har slutat och...
Svar
11
· Visningar
565
Senast: tott
·
Hemmet Nu är det klart! 1 april börjar jag min nya tjänst i Härnösand. Det ser jag verkligen fram emot, efter alldeles för många år i Skåne...
2 3
Svar
58
· Visningar
2 441
Skola & Jobb Arbetsförmedlingen vill utreda vad jag har för verklig arbetsförmåga. Det välkomnar jag. Haken är att jag har fått ställa av min bil av...
9 10 11
Svar
216
· Visningar
14 623
Senast: astronaut
·
Tjatter Vill fixa lite Halloweenfirande hemma i morgon alla fall, vi kommer inte iväg på något i år. Men vad ska jag göra för mat? Vi åt pizza...
Svar
16
· Visningar
492

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka