M
mooi
Alltså, det är en BÅLGETING i mitt sovrum Den brummar som en jävla helikopter och flyger runt - förvirrad much?
Jag kommer inte våga sova därinne inatt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jodå. Öppna fönstret och jaga ut den!Alltså, det är en BÅLGETING i mitt sovrum Den brummar som en jävla helikopter och flyger runt - förvirrad much?
Jodå. Öppna fönstret och jaga ut den!
Kan man sjukanmäla sig efter en valvaka?
Jag börjar inte förrän 9.30 på måndagar så jag har väl lite tur där. Men det hjälper inte mycket idagTanken har föresvävat mig. Sitter på jobbet nu och är inne på tredje koppen kaffe...
Tanken finns här också, fast jag såg inte färdigt valvakan och har varit hängig hela helgen. Känns som jag skulle kunna sova utan problen resten av dagen idag. Börjar jobba kl 13 idag *tycker att det ska finnas en sovande emoji*Kan man sjukanmäla sig efter en valvaka?
Vilken är det? Jag behöver mer att lyssna på under barnvagnspromenadernaFick slita mig från favoritpoden halvvägs igenom. Det gör sig inte riktigt att fnittra hysteriskt på en fullsatt pendelbuss
Självklart tog jag fel!Jag börjar inte förrän 9.30 på måndagar så jag har väl lite tur där. Men det hjälper inte mycket idag
Eftervalstråden har hållit mig vaken idag trots detta tack alla debattörer!Självklart tog jag fel!
Till mitt försvar så har jag ändrat tider fr.o.m den här veckan men ändåå - tänk er känslan att komma fram till jobbet, sätta på mejlen och inse att man skulle ha börjat en timme senare
Eftervalstråden har hållit mig vaken idag trots detta tack alla debattörer!