Vad gör vi nu då? XCIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Alltså, det är en BÅLGETING i mitt sovrum :eek::nailbiting::nailbiting::nailbiting::nailbiting::nailbiting::nailbiting::nailbiting::nailbiting: Den brummar som en jävla helikopter och flyger runt - förvirrad much?
Jag kommer inte våga sova därinne inatt :wtf:

Vi ar nyss hemkomna fran sonen dar vi fick veta att Camilla ska fa ett syskon ... Kul, men lite stressat ocksa da Mamman har hypocondria. Om hon fortsatter som forra gangen hon var gravid blir det en lang vinter.
Jag drack for mycket vin, grattade dem alla, och sjong "silly songs" med Camilla. :p

Plockade precis ner resväskan från vinden. Tänkte börja packa inför Londonresan på söndag. Bra att vara ute i tid!

Kan man sjukanmäla sig efter en valvaka? :p
Tanken finns här också, fast jag såg inte färdigt valvakan och har varit hängig hela helgen. Känns som jag skulle kunna sova utan problen resten av dagen idag. Börjar jobba kl 13 idag *tycker att det ska finnas en sovande emoji*

Jag börjar inte förrän 9.30 på måndagar så jag har väl lite tur där. Men det hjälper inte mycket idag :p
Självklart tog jag fel! :banghead:
Till mitt försvar så har jag ändrat tider fr.o.m den här veckan men ändåå - tänk er känslan att komma fram till jobbet, sätta på mejlen och inse att man skulle ha börjat en timme senare :banghead::rofl::grin:

Självklart tog jag fel! :banghead:
Till mitt försvar så har jag ändrat tider fr.o.m den här veckan men ändåå - tänk er känslan att komma fram till jobbet, sätta på mejlen och inse att man skulle ha börjat en timme senare :banghead::rofl::grin:
Eftervalstråden har hållit mig vaken idag trots detta :up: tack alla debattörer! :D

Syr och syr och syr. Just nu till mig själv, men sen blir det projekt till systerbarnen. Är inne i ett riktigt flow! Fast nu krånglar maskinen och då tar jag tepaus. Är ensam hemma så tänkte njuta lite av det också.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är admin för jobbets Facebooksida och har stött på lite problem. Chefen, vars privata e-mail är kopplad till sidan, har slutat och...
Svar
11
· Visningar
565
Senast: tott
·
Hemmet Nu är det klart! 1 april börjar jag min nya tjänst i Härnösand. Det ser jag verkligen fram emot, efter alldeles för många år i Skåne...
2 3
Svar
58
· Visningar
2 443
Skola & Jobb Arbetsförmedlingen vill utreda vad jag har för verklig arbetsförmåga. Det välkomnar jag. Haken är att jag har fått ställa av min bil av...
9 10 11
Svar
216
· Visningar
14 623
Senast: astronaut
·
Tjatter Vill fixa lite Halloweenfirande hemma i morgon alla fall, vi kommer inte iväg på något i år. Men vad ska jag göra för mat? Vi åt pizza...
Svar
16
· Visningar
492

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka