Vad gör vi nu då? XCIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Aktiv dag! Vaknade vid 10-snåret, plåtade till bloggen runt 11, därefter ner till jobbet en sväng och sen en tur till Söder för att hämta lite spons-kläder. Därefter har jag storstädat lägenheten och lagat flytande Jacob. Firar nu fräsch och härlig lägga med ett glas vin och slökollar lite på TV. Skål!

Jag har varit ute och sparat med mina hundar, tranat med en client och nu behover jag aka och kopa blixtlas till bada mina tranings vastar. Hur lang tid det kommer att ta att sy i dem ar dock en helt annan fraga.:cautious:

Tre dagar kvar på antibiotikan. Ser fram emot deet.
Jag har ont i magen. Riktigt skitont.- Trots omeprazol och extra, bra, bakterier

Feber, men galet mycket på jobbet så kan inte vara hemma
Kommer vara slut som människa i helgen och ska då flytta klart
Jippie

ÄLSKAR DEN! skrattar som en idiot och ser antagligen inte klok ut

Jag försöker låta bli att lyssna på den in public men kan inte låta bli när det kommit nya avsnitt. Fått väldigt många konstiga blickar och det blir inte bättre av det typ alltid är samma personer jag åker med till och från jobbet :o

Svårt att hinna med Buke nu under höststarterna. Det är så mycket annat som kräver datortid. Meeeen. Kanske det lugnar ned sig snart. Jag ska hålla mig någorlunda uppdaterad på Bukeskvallret ändå.

I veckan ska jag på spännande äventyr till annan stad för min första universitetsträff till specialpedagogutbildningen. Det ska bli kul! Halvsliten svensk- och samhällslärarinna går vidare och blir specialpedagog. Huzza huzza!

Jag har haft min pappa här idag. Jättemysigt! Vi var och shoppade lite, fikade och sen matades han med röding som han älskar. Han fick också en tavla jag köpt som jag tyckte var typiskt honom. Han älskade den. SÅ det var ju kul!
Vi pratade lite jobb också. Bra med pappa supersäljare som kan komma med tips. De flesta sakerna hade jag dock redan gjort. Jag har fått bra gratisskolning genom att växa upp med honom och pratat jobb med honom då. Mycket bra!

Vovvi är för övrigt helt tillbaks. Lampan har läkt såret nästan helt. Det är en punkt längst bak som är sårig fortf.
Igår hörde jag hur hon körde rally på övervåningen när jag var nere.
Idag har hon gjort sina traditionella breakdance-moves kombinerat med att gräva, skälla, snurra och bita i mattor. Skönt!

Tittar på Idol och fascineras över att ingen i gruppen kunde låten. Förmodar ju att de förväntas lära sig låten innan de ska framföra den.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är admin för jobbets Facebooksida och har stött på lite problem. Chefen, vars privata e-mail är kopplad till sidan, har slutat och...
Svar
11
· Visningar
565
Senast: tott
·
Hemmet Nu är det klart! 1 april börjar jag min nya tjänst i Härnösand. Det ser jag verkligen fram emot, efter alldeles för många år i Skåne...
2 3
Svar
58
· Visningar
2 445
Skola & Jobb Arbetsförmedlingen vill utreda vad jag har för verklig arbetsförmåga. Det välkomnar jag. Haken är att jag har fått ställa av min bil av...
9 10 11
Svar
216
· Visningar
14 623
Senast: astronaut
·
Tjatter Vill fixa lite Halloweenfirande hemma i morgon alla fall, vi kommer inte iväg på något i år. Men vad ska jag göra för mat? Vi åt pizza...
Svar
16
· Visningar
492

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka