Vad gör vi nu då? XCIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sitter och klappar på mina nya tyger. Toorka nu då!
Äsch jag går och sätter mig vid symaskinen istället. Har inlett projekt "sy trosor av småstuvar" så nu ligger det massa trosdelar över hela syrummet..

Komplicerat men härligt låter det som :) Åh fy fasen så kallt!!

Geolog hade jag koll på, du är ju bukes orakel när det kommer till berg och stenar :D så himla coolt jobb verkar det som! Lovar att inget berätta, men det låter ju helt galet?! Personlarm? Världen är bra galen... :rage: inte ska man behöva personlarm när man utför sitt jobb, fy fasen alltså...

Bra tips! Det ska vi försöka hinna med :) och kolla upp om det finns ngn omväg runt vägbygget :meh::p

Vintern 2010 vill jag inte ha upprepad vädermässigt kan jag säga... och ja, en del som är emot vad vi gör tar det hela lite väl långt. När bilen stått parkerad utan uppsikt tar jag alltid en koll runt den så allt ser ok ut...

Det är jättesimpelt att undvika vägbygget (om det inte är norr om Myrviken nu). Ta 321:an till Myrviken, ta väster (dvs höger i fyrvägskorsningen mitt i byn när man kommer norrifrån) upp till mejeriet (det tar kanske 2 min från byn). När ni handlat alldeles för mycket ost åker ni tillbaka till byn, åker rakt fram i korsningen (dvs österut) och följer den vägen förbi Sannsundsbron tills ni kommer till E45:an. Det är en liten omväg men helt klart värt det att slippa bygget.

Vintern 2010 vill jag inte ha upprepad vädermässigt kan jag säga... och ja, en del som är emot vad vi gör tar det hela lite väl långt. När bilen stått parkerad utan uppsikt tar jag alltid en koll runt den så allt ser ok ut...

Det är jättesimpelt att undvika vägbygget (om det inte är norr om Myrviken nu). Ta 321:an till Myrviken, ta väster (dvs höger i fyrvägskorsningen mitt i byn när man kommer norrifrån) upp till mejeriet (det tar kanske 2 min från byn). När ni handlat alldeles för mycket ost åker ni tillbaka till byn, åker rakt fram i korsningen (dvs österut) och följer den vägen förbi Sannsundsbron tills ni kommer till E45:an. Det är en liten omväg men helt klart värt det att slippa bygget.
Tack :up:

Alltså är inte det här det tuffaste tyget in like ever?
IMG_20180908_085945.webp
Frågan är vad jag ska göra med det.. Har inte hittat det ultimata mönstret än

Sovit 12 och en halv timme inatt.
Försöker titta på spridda skurar av gårdagskvällens debatt. Blir matt. Väldig matt. En partiledare som talar till oss som om vi vore förskolebarn. En partiledare som säger att att folk inte får jobb för att de inte är svenskar. En partiledare som drar skattekortet hela tiden när han inte har några svar på frågorna.

Väx upp.

Nu ska jag in i duschen, knapra i mig medicinerna och sedan skynda iväg till dagens kampanjande.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är admin för jobbets Facebooksida och har stött på lite problem. Chefen, vars privata e-mail är kopplad till sidan, har slutat och...
Svar
11
· Visningar
565
Senast: tott
·
Hemmet Nu är det klart! 1 april börjar jag min nya tjänst i Härnösand. Det ser jag verkligen fram emot, efter alldeles för många år i Skåne...
2 3
Svar
58
· Visningar
2 441
Skola & Jobb Arbetsförmedlingen vill utreda vad jag har för verklig arbetsförmåga. Det välkomnar jag. Haken är att jag har fått ställa av min bil av...
9 10 11
Svar
216
· Visningar
14 623
Senast: astronaut
·
Tjatter Vill fixa lite Halloweenfirande hemma i morgon alla fall, vi kommer inte iväg på något i år. Men vad ska jag göra för mat? Vi åt pizza...
Svar
16
· Visningar
492

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka