Jag har just kommit hem efter en middag pa Jambalaya pa staden's lokala Louisiana restaurang. Vansinnigt gott! och tillrackligt med vin for att jag sa sova gott i natt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Asså ?????? vad för något??
Komplicerat men härligt låter det som Åh fy fasen så kallt!!
Geolog hade jag koll på, du är ju bukes orakel när det kommer till berg och stenar så himla coolt jobb verkar det som! Lovar att inget berätta, men det låter ju helt galet?! Personlarm? Världen är bra galen... inte ska man behöva personlarm när man utför sitt jobb, fy fasen alltså...
Bra tips! Det ska vi försöka hinna med och kolla upp om det finns ngn omväg runt vägbygget
Whiskey, tror jag....
TackVintern 2010 vill jag inte ha upprepad vädermässigt kan jag säga... och ja, en del som är emot vad vi gör tar det hela lite väl långt. När bilen stått parkerad utan uppsikt tar jag alltid en koll runt den så allt ser ok ut...
Det är jättesimpelt att undvika vägbygget (om det inte är norr om Myrviken nu). Ta 321:an till Myrviken, ta väster (dvs höger i fyrvägskorsningen mitt i byn när man kommer norrifrån) upp till mejeriet (det tar kanske 2 min från byn). När ni handlat alldeles för mycket ost åker ni tillbaka till byn, åker rakt fram i korsningen (dvs österut) och följer den vägen förbi Sannsundsbron tills ni kommer till E45:an. Det är en liten omväg men helt klart värt det att slippa bygget.
Jag har en klänning i blått med guldmönster!Alltså är inte det här det tuffaste tyget in like ever?
Visa bifogad fil 19183
Frågan är vad jag ska göra med det.. Har inte hittat det ultimata mönstret än
Urk...nej! Whisky/whiskey är en av få spritsorter jag verkligen inte kan dricka....Eh, nej... whiskey är elände jänkarna dricker Whisky i form av skotsk single malt är gudomligt
Urk...nej! Whisky/whiskey är en av få spritsorter jag verkligen inte kan dricka....
Du får ALLTIHOP !!Men whiskey går ju inte ens att jämföra med whisky Men det är bra, då blir det mer åt mig
Röstat och handlat! Nu jobba!