Vad gör vi nu då? del LXXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fixat lunch och käkat, städat undan lite och fixat en maskin tvätt, satt ut all återvinning i bilen å kör bort den imorgon samt hunnit en snabbis till affären för att fixa chips till soffhängandet ikväll :d
Maken är på jobbet och jag ska kolla på film med stora tjejen nu :heart
Katten går runt och är sur :rofl: Stackarn fick fel mat till lunch enligt henne så har fått en del mördande blickar och nu svälter hon säger hon :p

Blev en lång dag idag nyss hemkommen från jobbet .Ska belöna mig själv med en pizza
Det bästa av allt att nacken hänger ihop och inte protesterar allt för mycket men fick sitta och tänka hela tiden jag körde .Slappna av slappna av för axlarna åkte upp direkt och jag spände mig så det är kanske det som räddat mig

M skickade meddelande idag, inget mer än en bild på grodor (:love:) och om hur det går men jag saknar honom något så oerhört emellanåt :(

Känner mig helt tom och förstörd inombords just nu :( Det är liksom inget fel egentligen, mest bilder på honom osv (och klagomål om att någon vän och hans fd flickvän beter sig illa) som han skickade men jag klarar inte av det just nu.

Vet inte riktigt vad jag ska svara, storgråter mest och vill mest be han att inte hitta skicka meddelanden på ett par veckor tills jag har tillbaka lite styrka igen.

Samma här. Tror det var 26 jan så plockar det jag kan innan men mina mediciner kostar en del så lär komma upp i nytt skydd inom 3-4 månader ändå. Surt sa räven men jag får ju må bra iaf :)

Mmm, jag har så dyra mediciner att om jag i princip tar ut en gång och sedan är jag uppe i högkostnaden. Suck. Iofs, lång högkostnadsperiod :meh:

Ännu en dag som har känts väldigt tung. Har tagit ett bad när jag kom hem från jobbet och har ätit lite. Tänkte äta lite senare egentligen, men magen kändes orolig och lite irriterad så tänkte att den kanske var hungrig fast jag inte var det... Men fick värma om maten (samma som igår, stekt laxfilé, spagetti och hollandaisesås) för jag fick in på toa två vändor :down: Tog en värktablett och en magtablett så nu känns det bättre iaf. Behöver dock köpa nya magtabletter, har inte många kvar nu.

Har också en sån häst. Har dock inga tipa utöver att smaksätta vattnet med äpplejuice :p

Min hast dricker ocksa daligt ibland, sarskilt nar vi byter ort och darmed vattenkalla. Nar vi tavlade i distans ridning larde jag mig att ha med pulver "Gatorade" som ju ocksa har electrolytes och ar specifict gjord for atleter ska aterhamta sig efter att svettats i stark varme. Min hast (och de flesta andra) gillade apelsin :confused: och min gillade inte alls applejuice eller appel smak.

Idag klappade min hjärna ihop totalt. Tidigare utbrändhet gör sig tydligt påmind. Kände mig nästintill trafikfarlig i bilen på vägen hem från stallet, eftersom hjärnan typ stänger av för fler intryck (nu var det inte ens nära att hända något, men det är en otäck känsla ändå när allt blir luddigt och hörseln typ försvinner, då vill jag inte köra alls).
Och jag vet inte hur jag ska påverka situationen, för vad jag än gör så kan jag inte ta bort sjukhus och dess personal ur mitt liv. Nu "måste" vi passa att hon får medicin och nytt dropp, för det glömdes bort tidigare. Det går liksom inte att slappna av när sånna fel görs. Det är spring inne på rummet hela tiden, så enda stället att vara ifred är i badrummet (så har det känts hela tiden, även om det stundtals inte varit lika mycket flängande). Och så de fruktansvärt obekväma sängarna på det, så det inte går att sova och sen blir väldiga smärtor i rygg och bäcken :(

Jag vill bara få komma hem och stanna där utan att gå utanför dörren på minst en vecka, och då för att jag själv vill det - inte för att någon tvingar mig.

Är inte så konstigt med tanke på vad ni går igenom just nu.

Kan man inte slappna av så strejkar sin egen kropp till slut och stänger ner verksamheten.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
89 90 91
Svar
1 806
· Visningar
48 887
Hundhälsa Min yngsta hund (2 år) vill efter ett tag inte äta den maten hon tidigare ätit. Till en början fick hon torrfoder, och det kunde gå...
Svar
15
· Visningar
664
Senast: YlvaG
·
Fritid Jag skulle vilja göra lite efterforskningar efter vissa saker i Krigsarkivet som finns i Riksarkivet i Täby. Jag har aldrig satt min fot...
2 3
Svar
51
· Visningar
2 170
Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 224
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Akvarietråden V