athena_arabians
Trådstartare
Är lite inne på probiotika för magen. Men vad ska man köpa?
Orkade inte strula med det på apoteket
Probi mage och jag tror det är kampanj på Apotea just nu
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är lite inne på probiotika för magen. Men vad ska man köpa?
Orkade inte strula med det på apoteket
Var tvungen att kolla vad sambons injektioner kostar. Över 9000 för en spruta Och det ska han ha var tredje månad. Shit alltså. Det är pengar det!
Mina små tabletter kostar typ 50-70 spänn i månaden. Lite skillnad!
Jag kommer upp i skyddsnivå på ett uttag...
Humira är inte så billiga dessutom är det inte alla landsting som låter den gå under högkostnadsskyddet.Åh fan, det var värre än mina! En förpackning går på ca 10 500 kr men då är det två sprutor i den Jag tar en i veckan...
Samma här, men vi har samma medicin så ...Jag kommer upp i skyddsnivå på ett uttag...
Huuu, har fått liknade behandling men med nässpray och jag tyckte den var dyr! 1000:- per flaska. Visste att vi endometriospatienter kostar en hel del, men 12.000 för en sprutaPå tal om mediciner fick min mamma tre sprutor tidigt 90- tal för att iscensätta ett klimakterie. Hon hade en massa blodcystor i livmodern som skulle svältas bort. En spruta kostade då 12 000 (om jag inte minns helt galet) men mamma betalade bara 125 kr/styck. "Det var på den tiden allting kostade 125 kr" sa hon. Helt galet. Det fanns bara tre i landstinget och på tre olika sjukhus såklart.
När jag gick på medicin efter cancern så nådde två uttag upp till frikort.Jag kommer upp i skyddsnivå på ett uttag...
Huuu, har fått liknade behandling men med nässpray och jag tyckte den var dyr! 1000:- per flaska. Visste att vi endometriospatienter kostar en hel del, men 12.000 för en spruta
Och jag får p-piller i massor. Så jag kommer upp i fullt högkostnadsskydd efter fyra uttag. Tror det är ganska dyra p-piller också.Galet
Det enda jag får på recept är kortisonsalvor och de är inte speciellt dyra.