De får ta upp det med sin AG o inte låta frustrationen gå ut över kunderna.Tycker det är så sjukt konstigt att man får beställa hem så tunga paket när det ska bäras upp för trappor. Jag tänker på de som ska leverera paketen, inte så himla kul.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
De får ta upp det med sin AG o inte låta frustrationen gå ut över kunderna.Tycker det är så sjukt konstigt att man får beställa hem så tunga paket när det ska bäras upp för trappor. Jag tänker på de som ska leverera paketen, inte så himla kul.
Paket får inte väga med än 30 kg för att få gå just som paket med inbärning. Över det ska det gå på pall på lastbil eller med extra bärhjälp (2 pers). Så det är lite fräckt av zooplus att göra två paket av det tycker jag, det är ju ändå samma beställning.Tycker det är så sjukt konstigt att man får beställa hem så tunga paket när det ska bäras upp för trappor. Jag tänker på de som ska leverera paketen, inte så himla kul.
Oj hjälp! Du har nog dubbelt så många som mig ! Kör en in - en utAmen!
Fast jag ska sälja av, har nästan 30 täcken
Hur många hästar har du?Oj hjälp! Du har nog dubbelt så många som mig ! Kör en in - en ut
Idag klappade min hjärna ihop totalt. Tidigare utbrändhet gör sig tydligt påmind. Kände mig nästintill trafikfarlig i bilen på vägen hem från stallet, eftersom hjärnan typ stänger av för fler intryck (nu var det inte ens nära att hända något, men det är en otäck känsla ändå när allt blir luddigt och hörseln typ försvinner, då vill jag inte köra alls).
Och jag vet inte hur jag ska påverka situationen, för vad jag än gör så kan jag inte ta bort sjukhus och dess personal ur mitt liv. Nu "måste" vi passa att hon får medicin och nytt dropp, för det glömdes bort tidigare. Det går liksom inte att slappna av när sånna fel görs. Det är spring inne på rummet hela tiden, så enda stället att vara ifred är i badrummet (så har det känts hela tiden, även om det stundtals inte varit lika mycket flängande). Och så de fruktansvärt obekväma sängarna på det, så det inte går att sova och sen blir väldiga smärtor i rygg och bäcken
Jag vill bara få komma hem och stanna där utan att gå utanför dörren på minst en vecka, och då för att jag själv vill det - inte för att någon tvingar mig.
4Hur många hästar har du?
Som mig då, fast täckena är bara till tre av dem Men som sagt, jag ska sälja av
Idag klappade min hjärna ihop totalt. Tidigare utbrändhet gör sig tydligt påmind. Kände mig nästintill trafikfarlig i bilen på vägen hem från stallet, eftersom hjärnan typ stänger av för fler intryck (nu var det inte ens nära att hända något, men det är en otäck känsla ändå när allt blir luddigt och hörseln typ försvinner, då vill jag inte köra alls).
Och jag vet inte hur jag ska påverka situationen, för vad jag än gör så kan jag inte ta bort sjukhus och dess personal ur mitt liv. Nu "måste" vi passa att hon får medicin och nytt dropp, för det glömdes bort tidigare. Det går liksom inte att slappna av när sånna fel görs. Det är spring inne på rummet hela tiden, så enda stället att vara ifred är i badrummet (så har det känts hela tiden, även om det stundtals inte varit lika mycket flängande). Och så de fruktansvärt obekväma sängarna på det, så det inte går att sova och sen blir väldiga smärtor i rygg och bäcken
Jag vill bara få komma hem och stanna där utan att gå utanför dörren på minst en vecka, och då för att jag själv vill det - inte för att någon tvingar mig.
Som mig då, fast täckena är bara till tre av dem Men som sagt, jag ska sälja av
Till dörren, inte in i hallen
Härligt att höra!Jag har haft honom i Hbg första gången men jag tyckte nästan det var värre och väntade i princip på att telefonen skulle ringa med dåliga nyheter i flera dygn. Efter det sa jag aldrig mer.
Vågar knappt andas om det men än mår han bra. Han har brallat rejält i hagen idag och det är definitivt ett friskhetstecken