Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är så fruktansvärt irriterad. Hittar inte Clas Ohlson kvittot på termometern jag vill lämna tillbaka Jag har en miljon uråldriga kvitton men inte just den som jag köpte just före jul! Är det helt kört att försöka lämna tillbaka eländet?
Är du medlem i kundklubben kanske de kan plocka upp kvittot via den? Det går på Jula iaf.
Stadium kan göra så om du inte har kvitto, men är medlemJa! Det har jag varit länge! Vilken toppenidé Ska ringa Clas Ohlsons kundtjänst och förklara situationen. Med tanke på hur mycket jag har köpt hos dom genom åren borde de kunna vara lite generösa. Särskilt som termometern är i ett plastfodral man inte kan öppna och försluta igen.
Ja! Det har jag varit länge! Vilken toppenidé Ska ringa Clas Ohlsons kundtjänst och förklara situationen. Med tanke på hur mycket jag har köpt hos dom genom åren borde de kunna vara lite generösa. Särskilt som termometern är i ett plastfodral man inte kan öppna och försluta igen.
Det började nog redan i måndags, men i tisdags började han visa symptom.
Ja fruktansvärt är det
Det är Helsingborg, ca en timmes körväg. Den här kliniken ligger inte ens 10 min bort. Lasta och åka bekommer inte honom alls, han är van
Tack! Det hoppas jag också.
Min häst dricker skitdåligt, det enda jag kan göra är att se till att hon har rena hinkar/kar, erbjuds varmt vatten och får mashvatten och soppa. Och salt i både mash, soppa och kraft.
Har provat. Han rynkar på näsan åt sånt (dvs flemar) och allt annat smaksatt jag provat med. Men lusernpellets och mash med flera liter vatten och salt verkar gå hem, han har sörplat i sig 6-7 liter var fjärde timme sen 23 igår. Alltid nåt.Har också en sån häst. Har dock inga tipa utöver att smaksätta vattnet med äpplejuice
Jag har haft honom i Hbg första gången men jag tyckte nästan det var värre och väntade i princip på att telefonen skulle ringa med dåliga nyheter i flera dygn. Efter det sa jag aldrig mer.Jag förstår. Tänkte mest att det kan vara skönt att veta att hästen står övervakad i det där läget, mycket för ens egen trygghetskänsla. Men du ska ju SJÄLVKLART göra det som känns bäst för dig och din häst. Nu har jag inte läst ikapp i tråden så jag vet inte hur läget är nu, men jag håller tummarna för att det blir bra för er! Vet hur kämpigt det är med kolikhästar...
Vi har alla varit där, ta det lugnt.Borde kanske kliva upp från sängen snart men vill bara ignorera livet och ligga här resten av dagen..
Är du medlem i kundklubben kanske de kan plocka upp kvittot via den? Det går på Jula iaf.
Underbara person! Jag chattade med clas ohlsons kundtjänst och det var inga problem, hon hittade varan och mailar mig kvittot så jag kan lämna tillbaka det när jag är i Stockholm imorgon!