Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Alltså.... jag behöver hem och lägga mig. Hittade I´m sexy and I know it med LMAOF..
Sitter här smådansar framför datorskärmen och fnissar för mig själv...
1h kvar att jobba... Kom igen diabetikern! You can do it!
Kan inte vara hinken han inte gillar? Har märkt att min ena häst inte gillar vissa hinkar, kan vara någon lukt eller att någon ger en lätt bismak på vattnet kanske. De andra två kunde inte bry sig mindre. Bara en tankeVi kämpar på med promenader, han är pigg och glad som vanligt. Glufsar glatt i sig sin gröt så han har väl fått i sig runt 20 liter sen inatt på det sättet. Druckit ett par liter ute men kunde inte se att han rört vattnet inne. Hur satans svårt ska det vara att dricka?
Kan inte vara hinken han inte gillar? Har märkt att min ena häst inte gillar vissa hinkar, kan vara någon lukt eller att någon ger en lätt bismak på vattnet kanske. De andra två kunde inte bry sig mindre. Bara en tanke
Fortsätter hålla tummarna!
Så länge den är ren brukar han inte bry sig. Diskar ur både krubba och vattenkar dagligen. Vattenkaret har han haft i 11 år men det ser fortfarande ut som om det var nytt ligger det däremot hö/halm i karet dricker han inte. Vattenkopp rör han inte alls oavsett typ.
Men tack ändå, alla tips och idéer är välkomna!
Har också en sån häst. Har dock inga tipa utöver att smaksätta vattnet med äpplejuiceVi kämpar på med promenader, han är pigg och glad som vanligt. Glufsar glatt i sig sin gröt så han har väl fått i sig runt 20 liter sen inatt på det sättet. Druckit ett par liter ute men kunde inte se att han rört vattnet inne. Hur satans svårt ska det vara att dricka?
Amen!Köpt nytt täcke till hästen, i det här vädret kan man inte för många täcken
Har kanske tio, det är bara två som används.Amen!
Fast jag ska sälja av, har nästan 30 täcken