Vad gör vi nu då? del LXXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Insåg precis att jag har så mycket bättre självförtroende än för några år sen och jag gillar den nya mig så mycket bättre. Nu är jag vän med mig själv. Det är som läkaren sa i augusti, "du ser så harmonisk ut". Då fattade jag inte vad hon menade men nu gör jag det :) :heart
Det är därför viktnedgången går så snällt till, därför jag har mått bra precis hela den mörka delen av året som varit. Därför jag vågade söka jobb spontant och därför jag orkade kriga för att få studera, och dessutom vilja studera.

main-qimg-f06ed7fabb8c812decc610c3f86e4e4b-c

Nu säger jag natti natti!

Nu snöar det rejält och känns som vinter! :bump:

Avd mindre bra: Jag är en normalbegåvad relativt välutbildad person som fixar det mesta men den jävla mikron driver mig vansinnig. :arghh: Jag läser och läser om manualen men fattar liksom inte utan trycker på några knappar på måfå. Vad är denna blinda fläck jag har? Det är samma problem med varenda mikro jag stöter på. :banghead:
Det är färgen det hänger på om en micro är vettig eller inte.
Lite lagom Bukeblå är bäst har jag förstått :angel:

Borde egentligen städa, vilket jag tänkt göra innan jag somnade efter middagen, men sängen lockar för mycket.

Godmorgon. Känns riktigt bra idag. Fick ju sova ändå till 6 och hann äta frukost hemma. :up: Bestämde mig för att börja jobba 8 idag. Jobbar bara halvdag idag och måste vara kvar på jobbet till 12. Med redan 30 timmar plus på flextiden tyckte jag inte att jag behövde mer just nu. :laugh:

Jag har just kommit hem efter en kvall ute med nagra "tjej kompisar". Forst var vi till en annan "lodge" dar de presenterade mig for de styrande ... och efter en drink dar gav vi oss ut pa "clubbing". Vi slutate pa en bar med musik, killen som sjong var riktigt bra och da kompisarna kande nastan alla i baren blev det himla trevligt.
Kaozzz som var van @tornblomma skulle ha sagt.:D
Utanfor baren har en kille en vagn med pizza ugn dar ha gor pizza med sin "grandmother's secret marinara sauce recipe" ... nar jag skrattade forklarade han mycket glatt att visst var det BS. :p SUVERAN pizza dock ... och jag slapar dit maken for en "trivia" kvall i baren pa TIsdag.
Det ar lange sedan jag var ute pa "clubbing" med tjejkompisar ... med det kommer att bli mycket oftare i framtiden.:cool:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
96 97 98
Svar
1 957
· Visningar
53 188
Senast: Mia_R
·
Hundhälsa Min yngsta hund (2 år) vill efter ett tag inte äta den maten hon tidigare ätit. Till en början fick hon torrfoder, och det kunde gå...
Svar
15
· Visningar
664
Senast: YlvaG
·
Fritid Jag skulle vilja göra lite efterforskningar efter vissa saker i Krigsarkivet som finns i Riksarkivet i Täby. Jag har aldrig satt min fot...
2 3
Svar
51
· Visningar
2 170
Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 224
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar