Sitter och myser i soffan med sonen medan jag aktivt ignorerar allt stök. Ska ha gäster ikväll och håret är som ett smörpaket men det löser sig nog
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Plus att båda min paket från zooplus just kördes ut, trots att det ena står som försenat på sorteringscentralen Det bars upp av en fruktansvärt sur brevbärare som försökte lämna det just utanför dörren. Bad honom snällt att ta in det i hallen, jösses vilka blickar jag fick. Iofs, det var sammanlagt 35 kg sand, mat, godis och en kattsäng som man sätter fast i fönstret som han tvingades bära uppför en ganska smal och kurvig trappa.
Tycker det är så sjukt konstigt att man får beställa hem så tunga paket när det ska bäras upp för trappor. Jag tänker på de som ska leverera paketen, inte så himla kul.
Tycker också det, trots att jag själv beställer kattsand osv från Zooplus. Vi brukar bära upp det själva om vi är hemma när postgubben kommer. Bor dock i hus så det bara typ fem trappsteg.Tycker det är så sjukt konstigt att man får beställa hem så tunga paket när det ska bäras upp för trappor. Jag tänker på de som ska leverera paketen, inte så himla kul.
Tycker också det, trots att jag själv beställer kattsand osv från Zooplus. Vi brukar bära upp det själva om vi är hemma när postgubben kommer. Bor dock i hus så det bara typ fem trappsteg.
Har precis slängt ut granen. Jäklar vad den barrade! Det var till och med barr i hundens mat- och vattenskål som jag gick förbi på vägen ut....
Vi har också haft plastgran inne något år, och den lever faktiskt ännu som utegran på verandan .Vi har plastgran pga allergi. Inget klår en riktig gran men eftersom sambon inte kan andas av gran så fanns det inte mycket till val när vi skulle köpa gran
10Sitter och äter en försenad lunch. Pannkakor med grädde och sylt.
Var rejält hungrig. Nu efter tionde pannkakan känns det ganska bra
Ja onekligen! Inte ätit sen frukosten10
Du måste ha varit utsvulten...
Till dörren, inte in i hallenEnsam och inte särskilt fysiskt stark tyvärr. Det är till stor del därför jag beställer från zooplus för att de erbjuder leverans till dörren.
Lunchat hästarna och även rastat hundarna. Vi gick i sammanlagt en timme
Sitter just nu och försöker ignorera pepparkakorna i skafferiet
också en lösning!Om du äter upp alla pepparkakorna nu så behöver du inte tänka mer på dem sedan
Bytte hink en gång från blå till röd eller om det var orange? Nej röd måste det ha varit. Hur som helst så börja han dricka jättelite ur den. Så det var bara att leta rätt på ny hink iställetKan inte vara hinken han inte gillar? Har märkt att min ena häst inte gillar vissa hinkar, kan vara någon lukt eller att någon ger en lätt bismak på vattnet kanske. De andra två kunde inte bry sig mindre. Bara en tanke
Fortsätter hålla tummarna!