Jag har fönat håret och nu ska jag kolla på TV i några timmar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fytusan! Synd att du bor så långt bort, annars hade du kunnat komma hit med hundarna. Här har ingen smällt än så länge.
Här är kaos med. Har smällt sedan innan jul och kommer göra nån vecka till. Folk här är galet sjutglada. Och vid tolvslaget inatt vill man inte vara utomhus här i vårt område - folk skjuter hejvilt, i markhöjd, ut på vägen, har vägskyltarna som "ramper", mot folks balkonger, har småbarn med sig osv. Ser SÅ fram emot när vår nya lägenhet är byggd så vi kommer härifrån.
Nu har vi kommit hem. Morsans sambo var snäll och körde bilen fram till porten hos dem, körde oss till skogen så att jag kunde gå en längre rastningsrunda där och sedan körde han oss fram till porten hemma. När vi åkte förbi vägarna jag brukar gå vid på hemvägen därifrån så sköts det rejäla fyrverkerier där, så tja, det var underbart med bil.
T.o.m. morsans sambo som ogillar förbud och älskar allt som är stort och smäller och låter, tycker att man borde förbjuda fyrverkerier till allmänheten just för att folk inte sköter sig. Det känns ändå bra, för om han av alla kan inse hur dåligt det är nu, då kanske ännu fler kan upptäcka samma sak.
Har vinkat av @Ninnurur , som var här med bingolotter och fina kläder till sparven . Sen skickade jag iväg sambon för att köpa pizza, det kändes som en roligare nyårsmiddag än kall kyckling med potatissallad .
Resten av dagen blir det de filmer som tv-kanalerna här på sjukhuset erbjuder, och sen ska vi vinna bilar och miljoner på bingolotto är det tänkt
Kan jag hjälpa er med något? Jag kan rasta häst, mocka, vattna, mata, städa, handla, skjutsa ja vad fan som helst!
Du får även ringa mig när du vill om du behöver någon som lyssnar.
Hojta bara till!
Samma här!Spelar bingolotto. Ingen vinst än :P
Hade många 4 i rad på 1ans bingo, synd att inte sådant räknas ocksåSamma här!