Vad gör vi nu då? del LXXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nyårsfirandet nedlagt för min del då jag mår sämre och värdfamiljen har barn med magsjuka, stackars unge och föräldrar :cry:
Jag tar hostandet och snuva med nöje inte det minsta intresserad av att byta på något sätt alls med dom så att säga.

Åh vad tråkigt :( Är du hemma? Pälsfröken blir säkert glad om kattslaven håller sig på plats.:grin: Magsjuka, nej tack! Bädda ner dig och ta det lugnt. Har du lite god mat hemma så du kan ha det mysigt ändå?

:heart

Har vinkat av @Ninnurur , som var här med bingolotter och fina kläder till sparven :love:. Sen skickade jag iväg sambon för att köpa pizza, det kändes som en roligare nyårsmiddag än kall kyckling med potatissallad :cautious:.
Resten av dagen blir det de filmer som tv-kanalerna här på sjukhuset erbjuder, och sen ska vi vinna bilar och miljoner på bingolotto är det tänkt :up:

Har vinkat av @Ninnurur , som var här med bingolotter och fina kläder till sparven :love:. Sen skickade jag iväg sambon för att köpa pizza, det kändes som en roligare nyårsmiddag än kall kyckling med potatissallad :cautious:.
Resten av dagen blir det de filmer som tv-kanalerna här på sjukhuset erbjuder, och sen ska vi vinna bilar och miljoner på bingolotto är det tänkt :up:
Glöm inte Mauritius!

Jag känner mig ganska duktig faktiskt. Plockat undan, dammsugit golv och alla lister ink spröjs på dörrar, torkat golv, bytt toamattan plus handdukarna för händerna, städat toaletten, och vädrar ur. Nu är jag förtjänt av min pizza :cool:
Sen har jag ca 3-4 timmar på mig, ink att hämta I nån gång där (tar en timme att köra fram å tillbaka typ) innan vi ska vara hos brorsan runt 7-8 tiden. Undra om jag hinner sy en klänning :angel::rofl:

Jag känner mig ganska duktig faktiskt. Plockat undan, dammsugit golv och alla lister ink spröjs på dörrar, torkat golv, bytt toamattan plus handdukarna för händerna, städat toaletten, och vädrar ur. Nu är jag förtjänt av min pizza :cool:
Sen har jag ca 3-4 timmar på mig, ink att hämta I nån gång där (tar en timme att köra fram å tillbaka typ) innan vi ska vara hos brorsan runt 7-8 tiden. Undra om jag hinner sy en klänning :angel::rofl:
Du får väl göra som Askungen, ta några möss till hjälp.... :D

Folk här är dumma i huvudet. Det skjuts raketer och smälls smällare överallt oavsett om det är folk i närheten eller inte.
Jag kommer vara rädd när vi ska från restaurangen ikväll och när vi ska gå till tunnelbanan!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
97 98 99
Svar
1 964
· Visningar
53 299
Hundhälsa Min yngsta hund (2 år) vill efter ett tag inte äta den maten hon tidigare ätit. Till en början fick hon torrfoder, och det kunde gå...
Svar
15
· Visningar
664
Senast: YlvaG
·
Fritid Jag skulle vilja göra lite efterforskningar efter vissa saker i Krigsarkivet som finns i Riksarkivet i Täby. Jag har aldrig satt min fot...
2 3
Svar
51
· Visningar
2 170
Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 224
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar