Vad gör vi nu då? del LXXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hämtat mina saker på loppisen, var upp med dom till huset, skottade och sandade uppfarten där, åkte till Ica, kom hem och har gjort nutellapanacottan :) Jag ska röja lite mer, sen dammsuga för en gångs skull, brukar annars bara torrmoppa golven. Behöver nog damma lite snabbt också. Kanske byta sängkläder också. Och om jag hinner, vill jag sy en klänning :angel: Men, det är ett nytt mönster så jag behöver tejpa ihop typ 35 a4 sidor och sen rita ut sömsmån innan jag kan börja :cautious: Ikväll blir det tacos hos brorsan :up:

26166368_10155454990257762_3358019028712025716_n.jpg

:):banana::bump::p:devil:

Hämtat mina saker på loppisen, var upp med dom till huset, skottade och sandade uppfarten där, åkte till Ica, kom hem och har gjort nutellapanacottan :) Jag ska röja lite mer, sen dammsuga för en gångs skull, brukar annars bara torrmoppa golven. Behöver nog damma lite snabbt också. Kanske byta sängkläder också. Och om jag hinner, vill jag sy en klänning :angel: Men, det är ett nytt mönster så jag behöver tejpa ihop typ 35 a4 sidor och sen rita ut sömsmån innan jag kan börja :cautious: Ikväll blir det tacos hos brorsan :up:

Hur många timmar har du på ditt dygn? O_o

Nyårsfirandet nedlagt för min del då jag mår sämre och värdfamiljen har barn med magsjuka, stackars unge och föräldrar :cry:
Jag tar hostandet och snuva med nöje inte det minsta intresserad av att byta på något sätt alls med dom så att säga.

Min sambo inbillar sig att. det är lämpligt att ställa en marschall i en ljuslykta. Överdriver jag när jag säger att det är en mycket dålig idé?
Nej, jag håller med dig!

Vårat nyårsfirande har snuvat inne :down: Värdfamiljen är däckade allihopa :(
Så jag har bestämt mig för att plåga BARNET med Grevinnan och Betjänten... jag ska dessutom kalla det för kulturutbildning :angel::D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
96 97 98
Svar
1 958
· Visningar
53 265
Hundhälsa Min yngsta hund (2 år) vill efter ett tag inte äta den maten hon tidigare ätit. Till en början fick hon torrfoder, och det kunde gå...
Svar
15
· Visningar
664
Senast: YlvaG
·
Fritid Jag skulle vilja göra lite efterforskningar efter vissa saker i Krigsarkivet som finns i Riksarkivet i Täby. Jag har aldrig satt min fot...
2 3
Svar
51
· Visningar
2 170
Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 224
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar