Back efter en liten power nap... gisses nu är man seg i kolan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Lägg av va gott!
Jag hade tydliga minnen av att man lät gelatinblad dra i hett vatten. Det gör man ju inte kan jag meddela. Det insåg jag så snart som jag skulle plocka upp gelatinbladen och de var borta. Sedan trillade polletten ner.
Dessutom, skulle du ändå göra misstaget, så spola inte av fina geléiga händer med kallt vatten. Jag har nu en geléinpackad högerhand.
Åh, det är nu en teleportör skulle vara enormt bra att ha. heartDu vet var vi finns
Förlåt men jag fnissade lite när jag läste det där
Jag hoppas du har fler gelatinblad hemma
Tack för tipset, hoppas du blev av med din inpackning.Jag hade tydliga minnen av att man lät gelatinblad dra i hett vatten. Det gör man ju inte kan jag meddela. Det insåg jag så snart som jag skulle plocka upp gelatinbladen och de var borta. Sedan trillade polletten ner.
Dessutom, skulle du ändå göra misstaget, så spola inte av dina geléiga händer med kallt vatten. Jag har nu en geléinpackad högerhand.
Det är ju inte garanterat att man blir sjuk... men i vissa lägen vill jag inte chansa. Finns det sjuka småbarn någonstans håller jag mig undan, ALLA gånger jag träffat sjuka småbarn se senaste åren har jag blivit sjuk.
Jag har också börjat testa att använda Nasaleze fast det inte är pollensäsong. Företaget säljer en variant som ska hjälpa att smittämnen inte når nässlemhinnan men det är ju samma produkt fast med annan förpackning. Det är ju inte farligt att använda, det värsta som kan hända är ju att det inte har effekt. Om det hjälper? Ingen aning men det är ju som sagt värt ett försök.
Sedan väljer jag att i vissa fall strunta i att någon är sjuk och göra det jag/vi tänkt ändå. Tex när jag inte har träffat en kär Bukefalist på länge och hon är asförkyld Dock blev jag inte sjuk den gången
Haha ja det är ju det, pest eller kolera typJag har långt hår, men alltid i fläta. Skulle bli knäpp på kort hår, då måste man ju till frissan
Nej, jag vet ju att det inte är säkert att man blir sjuk. Ibland oroar man sig i onödan, problemet är ju att man inte vet på förhand Och som sagt så vet jag inte riktigt hur känslig jag är, eftersom att jag inte träffat så många som varit sjuka senaste året.
Det som heter Virus Blocker? Det kommer jag nog köpa till annat tillfälle, visste inte att det fanns något dylikt. Det är ju värt en chans.
Och aaförkyld hade varit en sak, men jag tror lite mer att det här rör sig om en influensa, med inte så många förkylningssymtom och feber i ganska många dagar.