Vaknade av att minstingen gnällde till. Då har han krupit ner till fotänden på vår säng och balanserar på sängramen fick snabbt tag i honom och han somnar om på ett kick. Själv tar det lite tid, tror pulsen får lugna sig lite först
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Om den ska börja söndagen vecka 1 är det inte förrän nästa om 7 dagar, den 7e januari. Verkar troligare att det börjar då än nyårsaftonInsåg precis att jag bara lyssnat på mamma och inte kollat någon kalender själv v1 är ju nästa vecka, eller hur? Dvs ridkursen börjar om en v? jag hatar när saker bara anges i veckonummer och inte datum!
Tack för den fylliga infon inkl tillhörande pik @Hyacinth Kommer hädanefter inte skriva ngt alkoholrelaterat här.
Vill bara klarlägga:
1. Jag älskar vin
2. Jag kommer fortsätta mitt intag av ett glas vin till maten även vardagar
3. Jag kommer även fortsättningsvis festa till det nån gång i månaden eller så
4. Jag är rätt ”kaoz” även utan vin (det kan flertalet intyga vid behov)
Tack å hej
PS. Jag har i inlägget ovan korrat flera stavfel/autokorrect för att ej framstå som full
Men blä vilket elände med allt detta på samma gång
Är det dragkroken du menar? Den sätter man fast med släpet.
Jag skulle definitivt inte klara av att fa veckonummer istallet for datum. Jag ar sa tacksam att vi inte alls anvander det har.Insåg precis att jag bara lyssnat på mamma och inte kollat någon kalender själv v1 är ju nästa vecka, eller hur? Dvs ridkursen börjar om en v? jag hatar när saker bara anges i veckonummer och inte datum!
Har inga naglar att måla...Nu är de röda julnaglarna ommålade till mörkt silver med glitter. Det är ju trots allt nyår imorgon
Jag blir tokig på veckonummer.Insåg precis att jag bara lyssnat på mamma och inte kollat någon kalender själv v1 är ju nästa vecka, eller hur? Dvs ridkursen börjar om en v? jag hatar när saker bara anges i veckonummer och inte datum!