Vad gör vi nu då? del LXXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fortfarande vaken och funderar på vad jag ska hitta på, tydligen lyckades en av mina hårddiskar bli korrupt precis sådär lagom tills jag kände för att spela lite.... duuuh...

Tack för den fylliga infon inkl tillhörande pik @Hyacinth Kommer hädanefter inte skriva ngt alkoholrelaterat här.

Vill bara klarlägga:

1. Jag älskar vin
2. Jag kommer fortsätta mitt intag av ett glas vin till maten även vardagar
3. Jag kommer även fortsättningsvis festa till det nån gång i månaden eller så
4. Jag är rätt ”kaoz” även utan vin (det kan flertalet intyga vid behov)

Tack å hej

PS. Jag har i inlägget ovan korrat flera stavfel/autokorrect för att ej framstå som full :rofl:

PLEASE don't change. :) Din gladje ar sa smittsam och far mig att le varje gang. Inklusive inlagget ovan, i och och for sig. :p Men da jag har druckit tva (2!) Gin och tonic sedan 4 pa eftermiddagen ar jag sakert inte kvalificerad att ha en asikt. :angel:

Men blä vilket elände med allt detta på samma gång :wtf: :mad:

Är det dragkroken du menar? Den sätter man fast med släpet.

Ja just det. Kanske. :p Men mer som en variant av vad stora semi truckar har. En sadan har som sitter fast pa flaket av en pick-up truck.
5th_wheel_150_zpsqh1bllji.jpg

Insåg precis att jag bara lyssnat på mamma och inte kollat någon kalender själv :banghead: v1 är ju nästa vecka, eller hur? Dvs ridkursen börjar om en v? :banghead: jag hatar när saker bara anges i veckonummer och inte datum! :arghh:
Jag skulle definitivt inte klara av att fa veckonummer istallet for datum. Jag ar sa tacksam att vi inte alls anvander det har.:p

Är typ gråtfärdig.
Går på mitt nionde pass i rad idag och hade sett fram emot att sova till 07. Väcktes 04.50 av kräkande hund och nu 06.15 efter lite slumring av att en hund tuggar på glas. En katt har tydlighet vält ner ett glas och jag och hundarna har gått runt i glassplitter.

Och inatt kommer jag inte få sova en hel natt. Går av 21.15 och på nyårsdag 06.45.

I dag har jag, med mycket stort besvar dar precis allt gick fel:cautious:, hakat pa husvagnen pa trucken och kort den till lodgen dar vi tanker fira nyar. Medan jag korde upp den fixade Maken och sonen till det nerblasta staketet innan Maken tog min "dogmobil" och kom till lodgen (med mina skor. Jag korde hit i en variant av "foppa tofflor").
Medan de reparerade staketet "lekte" jag med hundarna, fixade till lite i trailern och tog en "power nap". Sedan har vi atit en god middag pa lodgen, skrattat och umgatts med trevliga manniskor som valdigt tydligt visar att de uppskattar oss tillbaka. :heart Jag mar sa mycket battre ... och borjar verkligen se fram emot resan ner till Californien.:banana:

Har vaknat som vanligt tidigt och kan inte somna om. Blir att läsa lite tills det är dax att äta frukost.
Ska göra vattenbyte idag och städa lite i karet.
Sortera och städa lite i bokhyllan i vardagsrummet

Ok det börjar bra. Höger fot gör enormt ont och höger vad är helt utmattad av kramp. Har gjort att jag har svårt att gå.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
93 94 95
Svar
1 891
· Visningar
51 278
Hundhälsa Min yngsta hund (2 år) vill efter ett tag inte äta den maten hon tidigare ätit. Till en början fick hon torrfoder, och det kunde gå...
Svar
15
· Visningar
664
Senast: YlvaG
·
Fritid Jag skulle vilja göra lite efterforskningar efter vissa saker i Krigsarkivet som finns i Riksarkivet i Täby. Jag har aldrig satt min fot...
2 3
Svar
51
· Visningar
2 170
Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 224
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Bästa ledtillskottet?
  • Intressanta uppfostringsmetoder?