Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag är glad över mitt korta hår, jag borstar aldrig håret numer när jag hade långt hår behövde jag borsta flera gånger om dagen typFunderar på att slå på stort och borsta håret innan jag åker till affären. Inser att det är några dagar sen sist
För en gångs skull är mina naglar helt ok. Lite naggade i kanterna men det stör inte ännu. Problemet är att jag målade de röda. Skulle vilja ha blå med glitter. Jag köpte nytt överlack och det måste ha gjort susen för tidigare blev det bortskaffat efter en dag och nu har jag ändå haft det i några dagar iaf.
Men nu till själva frågan. Kan jag måla över bara med blått eller måste jag göra den ganska omständiga proceduren att först ta bort nagellacket och sen underlack, torka sen nagellack, torka sen glitter, torka och sen överlack och torka?
Jag har långt hår, men alltid i fläta. Skulle bli knäpp på kort hår, då måste man ju till frissanJag är glad över mitt korta hår, jag borstar aldrig håret numer när jag hade långt hår behövde jag borsta flera gånger om dagen typ
Korvstroganoff vi får smörgåstårta på jobb, men tycker det är äckligt.Vad äter ni till nyårsmat?
Här blir det fläskfile och potatisgratäng
Kex och ost
Vad äter ni till nyårsmat?
Här blir det fläskfile och potatisgratäng
Kex och ost
Haha! Jag har lite samma dilemma just nu. Har inte borstat håret sedan jag jobbade sist. I onsdags.Funderar på att slå på stort och borsta håret innan jag åker till affären. Inser att det är några dagar sen sist
Jag hoppades lite på att du skulle svara, du har ju också nedsatt immunförsvar och har lite mer erfarenhet än vad jag har. Min omgivning vet också om det, men det har nog faktiskt inte behövts omsättas i praktiken innan. Det blir alltså första gången jag ställer in en aktivitet av den här orsaken, och det känns sådär
Lägg av va gott!Satt en bröddeg. Jag dök nämligen ner i frysen och upptäckte att det var sista brödbiten hajg tog. Så för att vara garanterad frukost resen av veckan så måste jag baka.
Snart blir det varmt bröd, med kylskåpskallt smör skivat med osthyveln