athena_arabians
Trådstartare
SKÅL! Vi är inte nyktra och jag ska snart shoppa Ole Henriksen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag är inte hemma utan hos föräldrarna så mamma och jag snörvlar ikapp.Åh vad tråkigt Är du hemma? Pälsfröken blir säkert glad om kattslaven håller sig på plats. Magsjuka, nej tack! Bädda ner dig och ta det lugnt. Har du lite god mat hemma så du kan ha det mysigt ändå?
Huvudvärk hoppas nästa år innehåller betydligt mindre huvudvärk!
Vill du rasta häst i lina så vore det guld värt, hon blir så rastlös av att gå i vinterhagen och än så länge är ridbanan användbar. Hon studsar dock på rätt friskt, men stannar direkt när det drar i linan (jag kan hålla henne själv trots ont i både bäcken och snitt). Står inte kvar på lösdriften där du var med, den här damen står betydligt närmre stan
Det värsta är ju att om dom inte skjuter av skiten idag gör dom det en annan dag. När man inte är beredd på det.Spelat Bingolotto, vann inget på bingosarna. Resten får sambon rätta imorgon.
Storm och spöregn ute, så förhoppningsvis ger folk fan i att skjuta raketer så hunden får en lugn natt. Men troligen inte.
Somnade som en sten katten kom och rullade ihop sig på huvudkudden och sov tålmodigt med mig. Så nu har jag ont i nacken, hon har fått specialgodis, RC torrisar, och jag kan vara vaken tills småkronornas match i natt. Mycket upphetsande nyår.