Vad gör vi nu då? del LXXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Inte konstigt att Nikita inte bryr sig när hon lyssnat på cotton eyed joe, we are the champions och final countdown när det inte är överexalterade kommentatorer (streamar TSN) eller svärande hockeyspelare :D rakt i hennes öra.

Ok, we are the champions och final countdown (nyår) är logiska. Men varför envisas så många sportevenemang med att spela cotton eyed joe? :idea:

Hemma efter en helt underbar kväll hos grannarna. Det blev bra mycket mer alkohol än jag tänkt mig så jag ska nog ta en omeprazol till innan sängen. Har smsat massor med M och imorgon kommer han hit.

Själva tolvslaget tillbringade jag i hagen med hästarna. Jag har världens coolaste hästar! Annie tittade upp och gick iväg några steg när det smällde som värst men båda var mest intresserade av kel och morötter :heart

God natt!

Gott nytt år och godnatt! :rofl:Vi hade så trevligt att vi missade tolvslaget så vi öppnade bubblet 01 i badet istället:angel: en fantastiskt trevlig kväll och jag bör nog inte köra bil före ett tiden i morgon.:angel::idea: God mat och gott dricka och trevligt sällskap, mammorna fick brons i curlingturneringen, men inte på ur utan botdsvarianten! :up: jag hoppas på att 2018 innebär ett lugnt år utan några tillbud! :heart

Gott nytt år allihopa!
Har bara hört en smäll och Pälsfröken är mest besvärad över min hosta :)
Jag skulle tro att hon kanske reagerade lite över att jag hojtade surt när vi spelade kort och jag boen skitgubbe ( men känns inte realistiskt och diskriminerande :p) så jag sa visst något om att jag spelade finns i sjön men hjälpte föga när jag var den som satt med kort kvar, rackarns :rage:;)
Nu ska jag försöka sova om det går.
Hoppas alla mår bra och framförallt att inga djur är för stressade eller oroliga av massa fyrverkerier.

Buggery bugger. Blodsockret är HL enl Libre och inte längre mätbart :meh: Slut på snabbinsulinet naturligtvis - insåg jag i lördags - så jag kör långverkande. Naturligtvis är apoteket stängt imorgon. Äsch.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
54 316
Hundhälsa Min yngsta hund (2 år) vill efter ett tag inte äta den maten hon tidigare ätit. Till en början fick hon torrfoder, och det kunde gå...
Svar
15
· Visningar
664
Senast: YlvaG
·
Fritid Jag skulle vilja göra lite efterforskningar efter vissa saker i Krigsarkivet som finns i Riksarkivet i Täby. Jag har aldrig satt min fot...
2 3
Svar
51
· Visningar
2 170
Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 224
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar