Vad gör vi nu då? del LXXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Är inte det alldeles för högt fortfarande?

Hoppas det fortsätter sjunka i så fall.

Yup, normalvärdet är 7-8 och det är mycket för högt. Så det borde ha sjunkit mer än det gjort. Får se vad det är när jag vaknar senare imorgon. :cautious: Orkar inte behöva åka till sjukhusapoteket och hämta ut, om jag kan få tag på en läkare som kan skriva recept. Tänkte försöka vänta tills på tisdag när jag får tag på SÖS.

Intar sängen igen efter att ha skjutsat sambon till bussen, 2.5 mil tur och retur i snömodd. Roligare kan man ha det. Tur han kommer till närmaste stationen nästa gång han kommer hem.

Precis kommit in efter att ha släppt ut hästar. De fick lite sovmorgon idag, att kliva upp och släppa ut hästar efter fyra timmars sömn rekommenderas inte :cautious:
Nu ska jag få i mig lite frukost och sen tänker jag sova nån timme till :up:

God morgon! Har vaknat och kan inte somna om. Får läsa lite innan det är dags att kliva upp.
Mina katter blev rädda för allt smällande. Lady med.

Uppe. Vaken? Lite halvt. Minstingen är definitivt vaken. Håller lite lagom låda medan jag fixar hans gröt. Mår iaf bra idag men är lite uttorkad känner jag. Får dricka ordentligt under dagen och fylla på.

Vad är det för FEL på folk?? :arghh::rage::cry:
Sett flera efterlysningar om hundar som sprungit bort vid tolvslaget. HUR TÄNKER MAN när man tar ut sin hund runt tolv på nyårsnatten? Är man inte rädd om den och rädd för just det, att förlora den? :(
Blir så ledsen, arg och upprörd. Stackars, stackars hundar :cry::heart

Övertrött och bakis. Sådär så jag blir överenergisk och illamående i en ologisk kombination. Alla andra sover. Försökte ligga kvar i sängen och läsa Die Schneekönigin und andere Märchen men katterna upptäckte att jag vaknat och kom sättande för att kräva frukost och morgongos. Sedan var den sovmorgonen körd.

Matat och släppt ut hästar och garvat läppen av mig åt dansken som kört sin nya, dyra range rover rakt ner i ett brant och rätt djupt dike. Inte halkat, bara styrt ot mot kanten och ner :rofl:
Skadeglädje? Japp! Man ska vara nykter bakom ratten (och de var verkligen inte nyktra...) och det är ju trevligt när synden straffar sig själv utan att göra någon annan illa :sneaky:
Dessutom hade de tagit bilen för att slippa gå ett par hundra meter :laugh:

Njuter av min morgongröt. Ska nog koka ett ägg också. Operation vara snäll mot min mage började igår, och gröten blev magen glad av. Jag med, blir väldigt gott med lite frön och torkad frukt i :D

Lyssnar på musik. Någon lista som Spotify satt ihop.
La mig 22.40 igår. :D Hörde att det smällde vid tolv men somnade om. Sen vaknade jag kl 23.40, antagligen för att det blivit tyst.

Vad är det för FEL på folk?? :arghh::rage::cry:
Sett flera efterlysningar om hundar som sprungit bort vid tolvslaget. HUR TÄNKER MAN när man tar ut sin hund runt tolv på nyårsnatten? Är man inte rädd om den och rädd för just det, att förlora den? :(
Blir så ledsen, arg och upprörd. Stackars, stackars hundar :cry::heart
Man är tänker inte... våran bryr sig inte ett dugg, han lyfte inte ens huvudet när det drog igång raketer i natt. Det var så vi upptäckte att vi hade missat tolvslaget. :rofl::angel: men jag skulle aldrig ta med honom ut och "titta på raketerna".

Det var meningen att jag skulle skriva klart min introduktion idag, det ska jag egentligen ha gjort typ igår. Men då gjorde jag nya grapher till kapitel 4.

Idag gjorde jag om grafer till kapitel 1 (och la till en ny) efter min handledares kommentarer.

Så har jag sorterat ut allt i det kapitlet och det är helt klar för avhandlingen :banana:

Om jag kunde ta mig i kragen och skriva klart introduktionen idag också så vore det en bra start på året :up:

Sitter med kaffekoppen nu i fåtöljen. Ute är det dimmigt.
Somnade vid två tiden i natt så vart inte så många timmars sömn. Kanske tar en lur senare idag.
Imorgon ska jag jobba på som vanligt men idag mest ta det piano.
Lösdriften behöver mockas ut idag sen den nya bajsmaskinen :mad: :p flyttade in (tror han har missuppfattat och tar det för en toalett istället).
Väntar på att mina ägg ska bli färdiga är inte speciellt hungrig faktiskt men lika bra att äta nu oavsett.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
54 455
Hundhälsa Min yngsta hund (2 år) vill efter ett tag inte äta den maten hon tidigare ätit. Till en början fick hon torrfoder, och det kunde gå...
Svar
15
· Visningar
664
Senast: YlvaG
·
Fritid Jag skulle vilja göra lite efterforskningar efter vissa saker i Krigsarkivet som finns i Riksarkivet i Täby. Jag har aldrig satt min fot...
2 3
Svar
51
· Visningar
2 170
Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 224
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V