00.40 vaknade jag, skulle det stå.Lyssnar på musik. Någon lista som Spotify satt ihop.
La mig 22.40 igår. Hörde att det smällde vid tolv men somnade om. Sen vaknade jag kl 23.40, antagligen för att det blivit tyst.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
00.40 vaknade jag, skulle det stå.Lyssnar på musik. Någon lista som Spotify satt ihop.
La mig 22.40 igår. Hörde att det smällde vid tolv men somnade om. Sen vaknade jag kl 23.40, antagligen för att det blivit tyst.
Jag brukar känna av pollen från februari till september-oktober. Bor i Stockholm.En av de stora fordelarna med Sverige ... och dess klimat. Det finns EN tydlig pollen sasong. Har har vi super pollen sasong pa varen ... och en pa hosten (det ar mest ogras da) och en hel massa pollen dar emellan ocksa.
Hur har Det gått med Den elaka bonden??Sovit ca 3 timmar och vaknade av att jag var hungrig med en djävulsk nackspärr och huvudvärk på det!
Men nu laddar jag med kaffe inför utsläpp av hästar och sen jobb.
Sen planerar jag en ordenklig powernap
Det var meningen att jag skulle skriva klart min introduktion idag, det ska jag egentligen ha gjort typ igår. Men då gjorde jag nya grapher till kapitel 4.
Idag gjorde jag om grafer till kapitel 1 (och la till en ny) efter min handledares kommentarer.
Så har jag sorterat ut allt i det kapitlet och det är helt klar för avhandlingen
Om jag kunde ta mig i kragen och skriva klart introduktionen idag också så vore det en bra start på året
Jag ignorerade honom tills han tröttnade så nu trackasserar han bara min stallägare till och från. Just nu är det ganska lugnt men vi anar att han kommer sätta igång regält igen till våren....Hur har Det gått med Den elaka bonden??
Hoppas gubben ger upp snart.Jag ignorerade honom tills han tröttnade så nu trackasserar han bara min stallägare till och från. Just nu är det ganska lugnt men vi anar att han kommer sätta igång regält igen till våren....