Ösregnar här medHär regnar det så det vita som finns verkar snabbt göras om till is.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ösregnar här medHär regnar det så det vita som finns verkar snabbt göras om till is.
Det har gått över till regn här åxo men det är bra för då kanske snön faller ur trädenHär regnar det så det vita som finns verkar snabbt göras om till is.
Eller lägga mig på sängen och kolla på tv...Har varit iväg till Ica Maxi och handlat ingredienser till räkmixen jag ska göra till fiskarna. Beställt hem spirulina agar agar och vitlökspulver så jag får vänta tills dess
Ska surfa lite - om det går. Igår gick det inte. Hade gjort slut på surfen på datorn...
Försökte få sonen att köra hit en pizza. Han var lite för bakis för Det.
Svärsonen krocka sin bil igår. Två timmar senare krocka dottern sin bil. Funderar på och köpa cykel till dom två.
SpännandeAvhandlingen handlar om amfibier Har studerat bergs amfibier och bland annat kollat om de flyttat på sig (från 1929), specifika habitat variabler som påverkar om en av våra arter finns på en plats eller inte, kollat på hur andra arter som är där påverkar om arten finns eller inte tillsammans med habitat variabler och sen ett kapitel om två olika metoder för att använda audio inspelningar för inventering
Spännande
Försökte få sonen att köra hit en pizza. Han var lite för bakis för Det.
Svärsonen krocka sin bil igår. Två timmar senare krocka dottern sin bil. Funderar på och köpa cykel till dom två.
ja Det gick bra med båda. Denna gången.
Hoppas det gick bra!
Det är så värdelöstÖsregnar här med
Hoppas att dom inte skadade sig. UschFörsökte få sonen att köra hit en pizza. Han var lite för bakis för Det.