Det går inte alla att träna alla till att vara ok med fyrverkerier. Bara dåliga bortförklaringar för de som inte egentligen bryr sig om de som är rädda.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bakad potatis och räkor.Vad äter ni för mat såhär på nyårsdagen? Pizza kanske, internationella pizzadagen som det är och allt?
Själv äter jag potatisterrin bara som den är
Oj, vad det såg mumsigt ut ! Har aldrig ätit havskräfta. Hur smakar det egentligen (om det går att beskriva)? Är smaken likt "vanliga" kräftor eller annorlunda?God fortsättning på er
Har precis vinkat av min gäst, vi hade så vansinnigt trevligt och hann med att avhandla högt och lågt
Vi mjukstartade med lite ost och småplock (så den kroniskt sena värdinnan kunde duscha och gästen inte förgås av hunger ):
Sedan kom det tunga artilleriet fram, dvs skaldjuren:
Räkorna är inte med på bild, de var fortfarande i röken. Allt var vansinnigt gott och jag var verkligen jättemätt
Missia åt tom lite havskräfta, normalt är det under hennes värdighet
@Nixehen: Observera Ove i bakgrunden
Rester från igår faktiskt . Det blev lite över av det mesta, och det är lika gott idag.Vad äter ni för mat såhär på nyårsdagen? Pizza kanske, internationella pizzadagen som det är och allt?
Själv äter jag potatisterrin bara som den är
Alltså jag har precis fått det förklarat i en annan tråd att kbt är lösningen på det problemet, så du vetJag ska väl träna min dotter som överväldigades totalt av det massiva smällandet så att hon bröt ihop och grät
Asg! Min pappa är professor i beteendeterapi och världsledande inom KBT om det skulle hjälpa dottern så kan jag lova att det skulle lösas på ett kick googla på kbt och mitt efternamn så hittar du vem han ärAlltså jag har precis fått det förklarat i en annan tråd att kbt är lösningen på det problemet, så du vet
”Ironi”
Asg! Min pappa är professor i beteendeterapi och världsledande inom KBT om det skulle hjälpa dottern så kan jag lova att det skulle lösas på ett kick
Oj, vad det såg mumsigt ut ! Har aldrig ätit havskräfta. Hur smakar det egentligen (om det går att beskriva)? Är smaken likt "vanliga" kräftor eller annorlunda?
Vem är Ove?Det är ju absolut ingen dysmak och de är inte kokade i dill (dvs bara fördelar enligt mig). De har mycket smak tycker jag, kanske lite som räkor men med extra allt sas. Extremt goda med champagne
Visserligen inte @athena_arabians men jag upplever havskräftorna lite tamare i smaken men ändå goda. Men skulle jag vara tvungen att välja så skulle jag välja sötvattenskräfta alla dagar i veckan. Men jag gillar alla skaldjur utom musslor och ostron.Oj, vad det såg mumsigt ut ! Har aldrig ätit havskräfta. Hur smakar det egentligen (om det går att beskriva)? Är smaken likt "vanliga" kräftor eller annorlunda?
Ja fast just nu går det skitdåligt! Insåg precis att jag måste vara klar en vecka tidigare än beräknat och min hjärna är redan körd i diket
Webbsidan där man ska hitta alla forms har ju självklart inte alla grejer, så trots att jag kollat där så fanns det liksom ett flertal grejer till inkluderat en checklista, och plagiering kontrollen måste vara gjord en vecka innan inlämning (det jag hittade innan specificerade inte det utan det verkade som att det gjordes efter inlämning). Dvs precis allt måste vara klart, formatering och allt annat. Jag har massor kvar för att hjärnan är så slut och kör på feber varning konstant just nu
Tur att jag frågade en annan vän som ska lämna in på samma gång för jag tyckte att det var alldeles för få papper att ha med.
Försöker hitta någon som ser ut som en Ove. Men han kanske är osynlig?
Ser gott ut!
Vem är Ove?
Va söt han ärOve häckade bakom tulpanerna igår. Här är en bättre bild på honom:
Vattenkannan jag fick av @Nixehen i Secret Santa
Låter som vanligt då när avhandlingen ska in. Har inte gjort det själv men många runt omkring mej. Ta det lugnt och andas lätt att säga svårt att genomföra men försök. Lycka till