Vad gör vi nu då? del LXXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Igår postade jag årets sista paket med kläder, mössor och filtar till prematurerna. Den här gången gick det till Skövde där jag hoppas att det kommer till glädje för någon. :)

Idag visade jag bild på en SovDrake jag sydde i natt - och det blev helt crazy mycket respons på den. Kaooooz som @tornblomma skulle sagt! :rofl:

Åh var det din! Den var jättesöt :)

Pojkvännen vaknade smärtfri i ryggen. Sen tyckte han att jag skulle få behandling iom att han ser på mitt rörelsemönster när jag har ont.
Pang, så fick han ont igen när han skulle göra ngt i knepig vinkel.. Hoppas hans kollega kan behandla innan han bila till DK och åka runt och behandla hästar/folk över 1 v.
Jag mår iaf utmärkt i kroppen nu och lär sova som ett barn inatt. Blev skittrött av behandlingen och väntar på att få kvällsfodra och sova!

Ove häckade bakom tulpanerna igår. Här är en bättre bild på honom:
25025251_1155834427882856_4105759568405987328_n.jpg

Vattenkannan jag fick av @Nixehen i Secret Santa :D
Jag har Oves brorsa... :o say no moore :angel:

Har duschat. Ska kvällsfika och titta på dumburken
Regnar än här ute...
I morgon efter jobbet ska jag åka till en i min akvarieförening. Hen ska få ägg av mig, killi ägg. Som jag råkade shoppa hem ifrån Ebay. Fast jag inte vet hur man gör. Men de är ju så vackra...:love::love:
På fredag kommer en som ev ska köpa mitt kit med pärlor mm som jag har ute på annons:banana:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
54 813
Hundhälsa Min yngsta hund (2 år) vill efter ett tag inte äta den maten hon tidigare ätit. Till en början fick hon torrfoder, och det kunde gå...
Svar
15
· Visningar
666
Senast: YlvaG
·
Fritid Jag skulle vilja göra lite efterforskningar efter vissa saker i Krigsarkivet som finns i Riksarkivet i Täby. Jag har aldrig satt min fot...
2 3
Svar
51
· Visningar
2 170
Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 224
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar