Kollar ifatt dagens vintersport. Det är slitsamt att behöva jobba när det visas skidor på TV
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu blev jag tvungen att slå om med hahaMysig kväll i stallet. Lugnt och skönt.
Ätit och nyss uppkommen ur badet. Kollar nostalgiskt på Jurassik park på tv och på kattungarna Astrid och Alma som rejsar hejvilt i sitt rum
Jag börjar det nya året precis som det förra avslutades - med ett glas rött och en chokladbit...
Varför ändra på ett vinnande koncept Skål
Yes, fyller år idag
Yes, fyller år idag
Yes, fyller år idag
Grattis!Yes, fyller år idag
GrattisYes, fyller år idag
Kollade precis igenom några avhandlingar från föregående doktorander.
Den ena är på typ 40 sidor (personen hade visserligen publicerat ett par artiklar men allvarligt hur fasiken fick de godkänt? Det är typ hälften av vad som borde vara minimum). Han fick dock en position som assistant professor på en gång så det verkar ju inte spela roll
De två andra jag kollade på hade typ 150 - 200 sidor (huvudmaterial alltså). Där den med 150 hade 7 data kapitel (jag har 4, minimum är 3).
Jag ligger på 89 sidor just nu och då har jag inte kopierat in det sista kapitlet eftersom det behöver så mycket ändringar (20 sidor till). Sorterade ut lite formatering så känner mig mindre stressad nu men klockan är 3.30 så ska nog gå hem och sova lite och hoppas på en all nighter i morgon.