Vad gör vi nu då? del LXXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Börjar bli lagom nervös inför dotterns operation imorgon :nailbiting: inte för operationen i sig. Men för att de ska tycka att hon är sjuk och inte vilja operera :crazy:
Hon är inte sjuk. Har däremot kronisk nästäppa och rinnande näsa. På samma gång.

Sitter med nyårs- och födelsedagsångest. De två dagarna jag avskyr mest direkt efter varandra... vill verkligen vara en av dem som blir glada och festar till det!

Jag brukar känna av pollen från februari till september-oktober. Bor i Stockholm.

Har ar det alltid pollen, men February - March borjar en "huvudsasong" dar det ar massor av saker som borjar blomma och sprider pollen och September - October ar den andra borjan av en sasong av (huvudsakligast) ogras pollen som alltsa kommer med "nya" pollen som satter fart pa allergier igen.

Har ar det alltid pollen, men February - March borjar en "huvudsasong" dar det ar massor av saker som borjar blomma och sprider pollen och September - October ar den andra borjan av en sasong av (huvudsakligast) ogras pollen som alltsa kommer med "nya" pollen som satter fart pa allergier igen.
Jag tänkte trycka på gilla men det hade ju sett ut som om jag gillar pollen så gillar ditt svar så här i stället. :D

Försöker hitta något positivt med att det är januari 2018 nu men det går sådär. Dagarna blir längre, det är bra, men det är också allt jag kommer på.
Den dåliga listan är mycket längre :meh:

Hittade några led lampor till rätt pris hoppas dom lyser bra .Får använda dom till bakljus och skaffa några bättre framåt senare då jag sett hur dom fungerar .Trist att jobba i morgon vore skönt att vara ledig längre

Fick gå utanför dörren iaf och köpa pizza då mannen är sjuk. Jag har sovit länge+tagit en ordentlig tupplur så jag lär somna sent ikväll.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
54 791
Hundhälsa Min yngsta hund (2 år) vill efter ett tag inte äta den maten hon tidigare ätit. Till en början fick hon torrfoder, och det kunde gå...
Svar
15
· Visningar
666
Senast: YlvaG
·
Fritid Jag skulle vilja göra lite efterforskningar efter vissa saker i Krigsarkivet som finns i Riksarkivet i Täby. Jag har aldrig satt min fot...
2 3
Svar
51
· Visningar
2 170
Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 224
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar