Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Landat hos mormor och morfar med barnen. Tyvärr blir det inga aktiviteter på sjön den här gången eftersom exet tycker att hans bil är en rimlig plats för barnens flytvästar.. "vi hade ju bestämt att ha dem i den gemensamma bilen" svarade han på frågan. Synd bara att bilen inte varit gemensam senaste året
Sorry för gnäll
@FeatherCloud eller fritidsbanken eller ibland på loppisar.Finns det någon brandstation i närheten? Har för mig att de brukar låna ut flytvästar
Det där att duvor hoar - faktiskt inte rimligt. Så många gånger vi haft diskussion om det är duva eller uggla .Tog promenad med 2,5-åringen i morse. Så mysigt att hon har börjat snacka på.
- Oj, titta myggor!
- Myror är det.
- Myror. Man ska inte stampa på dom. Då blir dom ledsna. Får Alfons följa med när vi åker bilen sen? Han vill följa med, annars blir han ledsen.
- Han kan följa med.
- Jag vill inte gå in skogen. Där bor djuren, men dom har inte vaknat ännu. Där är en plaskpöl, men jag har inga stövlar. OJ, DÄR UGGLAN LÅTER!
- Jag tror det är en duva faktiskt.
- Duva faktiskt.. titta jag har sneakers-arna på mig! Oj, titta!
- Ett körsbär. Du kan lägga det där.
- Det är fåglarnas mat. Jag ska inte ta det, då blir dom ledsna..
..och så surras det på och surras på
Haha, håller med! Och jag minns att jag alltid hörde fel som barn också och blev besviken över att det inte var någon uggla jag hörde.Det där att duvor hoar - faktiskt inte rimligt. Så många gånger vi haft diskussion om det är duva eller uggla .
Det där att duvor hoar - faktiskt inte rimligt. Så många gånger vi haft diskussion om det är duva eller uggla .
Eller hur! Vi har också den diskussionen väldigt ofta . ”Jo det ÄR en uggla tror jag faktiskt”Det där att duvor hoar - faktiskt inte rimligt. Så många gånger vi haft diskussion om det är duva eller uggla .
Eh... jag har (vuxna) grannar från storstad som blandat ihop lätena lite (dvs cro-cro:ande ugglor... på dagen!). När de sa det lyckades jag och särbon faktiskt hålla masken tills de inte var i närheten, sedan bröt vi ihop