Och NU kom tröttheten som ett brev på posten. Letar efter ett dokument som är spårlöst borta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är alltid bra att fråga innan eller säga jag ska stapla ved idag.Mannen informerade mig att vi ska stapla ved idag. Jag frågade om det var en order.
Är det något jag föraktar så är det när folk säger åt mig vad jag ska göra. Om någon frågar, då ställer jag alltid upp! Jag gillar att hjälpa till, osv. Men blir så provocerad när någon ska bestämma över mig Då blir jag både vrång och tvär. Man frågar, av ren artighet, även om det är något som måste göras.
Mvh Hon som har ”Jag är för fan inte livegen” som motto.
Kyligt? Jag flyttade runt möbler på jobbets uteplats och blev genomsvettig av solenVaknade överdrivet tidigt idag. Red ut i en osedvanligt tjock dimma, borde kanske haft reflexer men mötte inte många (en bil i snigelfart).
Nu är det fint ute! Inga moln knappt och solen skiner men fortfarande kyligt, blir säkert varmare framåt dan.
Ja, hur svårt kan det vara? ”Ska vi stapla ved idag?” är samma ord som ”Idag ska vi stapla ved.”Det är alltid bra att fråga innan eller säga jag ska stapla ved idag.
Exakt samma sak här Fråga mig snällt så ställer jag gärna upp (även om jag kan sucka ), men om man säger åt mig så säger jag nej på rent trotsMannen informerade mig att vi ska stapla ved idag. Jag frågade om det var en order.
Är det något jag föraktar så är det när folk säger åt mig vad jag ska göra. Om någon frågar, då ställer jag alltid upp! Jag gillar att hjälpa till, osv. Men blir så provocerad när någon ska bestämma över mig Då blir jag både vrång och tvär. Man frågar, av ren artighet, även om det är något som måste göras.
Mvh Hon som har ”Jag är för fan inte livegen” som motto.
Jag har varit sån hela livet Världens snällaste och fogligaste tills man försöker bestämma över mig.Exakt samma sak här Fråga mig snällt så ställer jag gärna upp, men om man säger åt mig så säger jag nej på rent trots
Mvh Fortfarande tonåring, i själen
Då är jag en fux i själen även om det inte syns /nordiskt mörkblondJag har varit sån hela livet Världens snällaste och fogligaste tills man försöker bestämma över mig.
Hårfärgen får ju tankarna att gå till typiska fuxmärrar
Var har du beställt ifrån?Gjort slag i saken och beställt ett tyngdtäcke till mig själv! Alla sätt för bättre sömn är bra.
Exet var tvärtom. Ifall jag samlat mod och frågade om han eventuellt kunde hjälpa mig blev han förbannad och undrade om det måste ske omedelbart.Ja, hur svårt kan det vara? ”Ska vi stapla ved idag?” är samma ord som ”Idag ska vi stapla ved.”
Han fick skäll, så hoppas han lär sig.
Då är det budgivning då. Väntar på att både mäklare och bank ska höra av sig så jag ens får vara med Samt vill ta en lätt nacksving på budgivare två som chockhöjer med 15% av utropspriset på ett renoveringsobjekt
Min är arbetsam när man ber om hjälp, så det är iaf i sin ordning.Exet var tvärtom. Ifall jag samlat mod och frågade om han eventuellt kunde hjälpa mig blev han förbannad och undrade om det måste ske omedelbart.
En del mån verkar ha svårt för ordförståelse.