Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är tom spännande att läsa om som främling.Token som chockbjöd har stannat och jag leder
Spännande.....undrar vad ni ska.....diskutera....... ......... ?????Har flyttat från loftet till soffan och har käkat frukost. Måste ta en promenad och hämta ett paket samt hämta min hög av skor jag har inlämnat hos skomakaren. Så just nu samlar jag kraft för en dusch...
Är även lätt oroad över kvällens styrelsemöte med BR föreningen där vi ska diskutera den där festen jag "bevakade". Hoppas att ingen har några synpunkter på min ehmmm "övervakning"
Samma med grekisk yoghurtFör den som undrar - nej, det är ingen strålande idé att tappa en burk gräddfil på köksgolvet om golvet är av trä. Det är ett jäkla pillande och lirkande för att få upp det ur golvspringorna.
/tanten som ska öppna kylskåpdörren saaaakta och försiktigt i fortsättningen
Det är just av den anledningen som jag inte har tänkt ha trägolv i köket. Men vad jag ska ha i stället vete tusan. Inte plastgolv i alla fall.För den som undrar - nej, det är ingen strålande idé att tappa en burk gräddfil på köksgolvet om golvet är av trä. Det är ett jäkla pillande och lirkande för att få upp det ur golvspringorna.
Av en tillfällighet hittade jag julgranskulor som verkligen är perfekta så nu @GardenAngel när ska du starta årets jultråd?
För den som undrar - nej, det är ingen strålande idé att tappa en burk gräddfil på köksgolvet om golvet är av trä. Det är ett jäkla pillande och lirkande för att få upp det ur golvspringorna.
Varmt och mysigt idag! Jag har glidit runt i bikini hela dagen. Fördelen med att inte behöva in till ett kontor eller ha ridlektioner etc.
Jag har tänkt att det var fööör tidigt och att det bara skulle vara jag som skrev i denAv en tillfällighet hittade jag julgranskulor som verkligen är perfekta så nu @GardenAngel när ska du starta årets jultråd?
Mina kattter - gräddfil? Pfft, går sånt att äta?Vad hände med dina katter? Enligt min erfarenhet så är katter fenomenala på att slicka upp saker även ur springor.
Nåtat skeppsgolv i trä är finemangDet är just av den anledningen som jag inte har tänkt ha trägolv i köket. Men vad jag ska ha i stället vete tusan. Inte plastgolv i alla fall.
Du som boende prioriteras alltid bort till fördel för turister.Den största för mig är att jag kan tänka mig att det inte är så mycket shopping man kan göra mera nackdelar? Jag behöver avlockas
Spännande.....undrar vad ni ska.....diskutera....... ......... ?????
Kanske bäst att du tar med dig någon RIKTIGT exklusiv och god fika - "just in case"......... !