Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
jag har sökt en tillfällig tjänst som jag känner mig riktigt pepp på och har goda chanser på,
Dricker inte alkohol så det hade nog garanterat fått mig på andra tankarFan vad trist @cambodia Ta ett glas vin, ät choklad...? Kan hjälpa ngt iaf!
Du kan prova yoga https://www.bukefalos.se/threads/ny-variant-av-pms-nedstaemd-tips-oenskas.1458373/post-18406968 eller ssri som kan användas vid jobbig pms.Mår skit. Och får noll stöd av sambon, kommer få mens vilken dag som helst så det är därför jag mår så pissigt. Men jag blir så ledsen, vill inte ha det såhär Blir typ fem år igen och vill helst bara åka hem till min mamma
Tack, ska kolla på det imorgonDu kan prova yoga https://www.bukefalos.se/threads/ny-variant-av-pms-nedstaemd-tips-oenskas.1458373/post-18406968 eller ssri som kan användas vid jobbig pms.
Dricker inte alkohol så det hade nog garanterat fått mig på andra tankar
Ont om choklad
Får bli en tidig kväll istället...
Glass är bra!Glass? Glass hjälper nästan alltid! Läste nyss om en höna som varit med i en rävattack men som piggnat till av glass. Om det behövs mer bevisning om glassens helande verkan.
Detta ska jag framföra till Jinns!Vad hände med dina katter? Enligt min erfarenhet så är katter fenomenala på att slicka upp saker även ur springor.
Puhhhh allt är chill. Jag var sjukt corporate även. Nu ska jag vina med grannen på balkongen
Vi tvivlade aldrig Skål!
Och nu har jag fått den! Lite längre pendling men i gengäld inga jourpass alls, ökade möjligheter att jobba hemifrån, högre lön, mindre stress, bättre chanser att få djupnörda juridiska frågor med ännu högre kvalitetskrav. Och nog så viktigt, en jäkligt bra känsla av blivande kollegor och chefer.
Och förstås en liten men ack så skön egoboost att bli vald främst bland flera kompetenta och erfarna sökande. Måndagskvällsfirande med en härlig ridtur på pigg häst ute på gräsåkern, och nu lite växthusmys med tända ljus!
Ska man skratta eller gråta.
Enligt DN så tillkallades polis till en camping där fyra ryska turister betedde sig märkligt.
"Det första han såg var en kvinna som ”betedde sig som en zombie”. Hon ska enligt Reine Berglund ha skrikit och härjat runt med onaturliga rörelser i en bil på platsen. En annan kvinna kravlade runt på marken och såg ut att hallucinera. Båda två uppträdde mycket förvirrat och kunde inte uttrycka något mänskligt tal alls. "
...
"– De här var ju helt vanliga människor. De var i 50-årsåldern och de hade tillagat någon svamp som de hade satt i sig, "
...
"En av männen uttryckte sitt missnöje med besöket i Sverige med kommentaren ”No good visit to Sweden”. "
Deet blev ambulansfärd till sjukhus.