Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fina bilder! Gud vad kul att snorkla, inget jag har gjort men det verkar helt fantastisktKl är strax efter 17.00 och imorrn är det jobb igen! Men på torsdag morgon blir det staff party på en båt som går runt ön och stannar på de mest sevärda platserna samt snorkling mm.
Jag och sambon tog dock ett morgondopp i måndags och snorklade ut 150m från stranden till ett skeppsvrak. Inte så mycket kvar av det men det var fantastiskt ändå! Och en hel del coola koraller och fiskar på vägen ut!
Visa bifogad fil 35686
Jag är just nu o-kompis med en VB på en anstalt
Fina bilder! Gud vad kul att snorkla, inget jag har gjort men det verkar helt fantastiskt
Samma här. Bitter. Morgontrött.Jag skulle fan stödköpa Ramlösa varje gång jag handlade om de kunde bjuda på lite mer vardagsrealistiska etiketter. PMS-rasande. Uttråkad. Avundsjuk. Håglös. Gnällig. Bakis.
Vägde mig - gått upp ytterligare 3 kilo. Nu har jag ångest. MÅSTE verkligen ta tag i detta. Typ, igår.
Ingenting passar längre och jag känner det i hela mig att jag är alldeles för stor. Ohälsosamt stor liksom. Börjar jag inte ta tag i det så är det inte långt till viktrelaterade sjukdomar.Jag har stoppat huvudet i sanden och helt enkelt slutat väga mig. Vill typ inte veta
Samma här Funderar på Viktväktarna.Vägde mig - gått upp ytterligare 3 kilo. Nu har jag ångest. MÅSTE verkligen ta tag i detta. Typ, igår.
Så mycket som jag väger nu har jag bara vägt en gång - 2011. Går jag upp ett kilo till är jag alltså tyngre än någonsin. Inte okej.
2011 kunde jag ingenting om näringslära och träning, nu kan jag mer än de flesta ”vanliga människor”. Jag vet alltså bättre. Mycket bättre. Suck.
På vilket sätt skulle du luktsäkra?Vaknade upp vid 09 av att grannen ringde och kollade om jag kunde "luktsäkra" trapphuset. Gick således ut och sniffade. Fick inget utslag förrän vid vederbörandes brevinkast. Meddelade domen och gick sedan och la mig igen.
Nu sitter jag och dricker kaffe och försöker hitta på en vettig ursäkt att inte gå på en modevisning i em. Är jag kanske lite förkyld, har jag ont nånstans....? Det sista jag vill är att umgås med stela modemänniskor en dag som denna, men borde väl bara tvinga mig iväg, lär ta max 30 min.
Antagligen om det luktar maja eller nåttPå vilket sätt skulle du luktsäkra?
Skulle också behöva någon att skicka ut på detta sätt, särskilt igår när det luktade helskumt ute
Mvh skitnojjig över konstiga lukter