R
Raderad medlem 68338
På vilket sätt skulle du luktsäkra?
Skulle också behöva någon att skicka ut på detta sätt, särskilt igår när det luktade helskumt ute
Mvh skitnojjig över konstiga lukter
Rök-lukt-testa
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
På vilket sätt skulle du luktsäkra?
Skulle också behöva någon att skicka ut på detta sätt, särskilt igår när det luktade helskumt ute
Mvh skitnojjig över konstiga lukter
Har testat VV men gillade det inte. Trevligt dock att dom har som ett instagramflöde i appen.Samma här Funderar på Viktväktarna.
Vad gillade du inte med det?Har testat VV men gillade det inte. Trevligt dock att dom har som ett instagramflöde i appen.
Haha exakt! Jag känner som att jag har gått i sjukhage men ingen har justerat min foderstatJag väger också mer än jag någonsin gjort tidigare! Märker även på kläderna! Mina tidigare ”storkläder” är trånga idag och alla bh:ar är för små så tuttarna delvis hoppar ut.
Känner mig bitvis som någon som varit på liiite för kraftigt sommarbete liiite för länge
@GardenAngel
Haha exakt! Jag känner som att jag har gått i sjukhage men ingen har justerat min foderstat
Tar mig friheten att svara, för min egen del tycker jag maten är trist! Är medberoende pga sambon vill gå ner i viktVad gillade du inte med det?
Noll points-systemet funkar inte för mig då jag räknat kalorier innan. Slutade ju med att jag åt nollpointsmat och sen åt godis, typVad gillade du inte med det?
Tar mig friheten att svara, för min egen del tycker jag maten är trist! Är medberoende pga sambon vill gå ner i vikt
Noll points-systemet funkar inte för mig då jag räknat kalorier innan. Slutade ju med att jag åt nollpointsmat och sen åt godis, typ
Jag tycker de är för viktfixerade. Jag följde råden, mätte mig, tränade mycket och gick på möten, varenda gång var de så bekymrade att vikten inte rörde sig så mycket trots att jag hade krympt flera cm enligt måttbandet så jag blev bara irriterad och la av.Vad gillade du inte med det?
Men vad trist! De borde ju peppa istället!Jag tycker de är för viktfixerade. Jag följde råden, mätte mig, tränade mycket och gick på möten, varenda gång var de så bekymrade att vikten inte rörde sig så mycket trots att jag hade krympt flera cm enligt måttbandet så jag blev bara irriterad och la av.
Ingenting passar längre och jag känner det i hela mig att jag är alldeles för stor. Ohälsosamt stor liksom. Börjar jag inte ta tag i det så är det inte långt till viktrelaterade sjukdomar.
Tyckte att det stod bh-lös, och undrade vad det hade för betydelse.....Är på Ikea med lillasyster som är bil-lös och behöver köpa förvaring. Precis ätit lunch.
Alltså det är typ så långt ifrån min själ man kan komma pga vill helst bo under en sten.@kolblakkur ni får bli kulturtanter istället. Då är viss rondör en del av konceptet. Komsi Komsi, var med i klubben!