Haft en vidrig natt med mardrömmar... jag kommer aldrig ihåg exakt vad de handlade om men de kändes verkligen som om de var på riktigt Laddar för att få igång dagen:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack! Ska inte ha någon häst egentligen men fick sug idag. En vacker dag dyker kanske den perfekta hästen upp och förändrar allt
Den största för mig är att jag kan tänka mig att det inte är så mycket shopping man kan göra mera nackdelar? Jag behöver avlockasKan ge dig 2 listor, ungefär lika långa, på fördelar och nackdelar på att bo här ^^
Jag är 1,80 och icke-smalJag har en B-ponny men det kanske är för litet (Synd att inte min gammelponny lever längre. Hon hade varit perfekt!)
Jag är 1,80 och icke-smal
MEN om någon av ponnisarna behöver jobbas för hand/pysslas med.. dom är ju mindre läskiga pga små!
Det hade varit jätteroligt! Älskar småponnisarDe är snälla båda två så det kan vi säkert fixa
Det hade varit jätteroligt! Älskar småponnisar
Herregud, jag läste ett par avrättningar istället för rättegångar!Jag är på mitt arbete. Det är hittills en lugnare måndag än förra veckan. Bara två nyhäktade på min våning och inga konstigheter.
Siktar på en lugn dag, ett par rättegångar, en dom, en åtalsförlängning, ett par avgångar och möjligen någon nyhäktad.
Herregud, jag läste ett par avrättningar istället för rättegångar!