Har du inte lärt dig något alls av @tornblommas surströmmingsfirande?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har du inte lärt dig något alls av @tornblommas surströmmingsfirande?
@karamelldrottningen kanske bara ska servera den fasta födan och inte den flytande.....Har du inte lärt dig något alls av @tornblommas surströmmingsfirande?
Snart i en efterlysning av polisen...En gammal skrothög som gått 28' mil! Helt otroligt, känns väldigt märkligt hela affären men jag har fått betalt så jag är nöjd och vi har gjort ägarbyte, men det är en märklig affär. Han bjöd utan att blinka mer än dubbelt mot ett av skambuden jag fick.
Han verkar så himla gullig
(Har iofs bara sett honom i media så ingen aning hur han är irl kanske är skitjobbig)
Inte mycket nejHar du inte lärt dig något alls av @tornblommas surströmmingsfirande?
Helt rätt! Ingen nubbe så långt ögat når här inte! (Däremot massor och åter massor av bubbelvatten)@karamelldrottningen kanske bara ska servera den fasta födan och inte den flytande.....
Gotland är ju drömmen för migDet hade ju varit drömmen! Men tyvärr inte, utan Gotland
Den del av ryggen som är i höjd med bröstetJag funderar sa ... vad ar en "bröstrygg"?
Kan ge dig 2 listor, ungefär lika långa, på fördelar och nackdelar på att bo här ^^Gotland är ju drömmen för mig