Njut! Ser helt underbart ut
Det var underbart ocksÄ.Ser helt underbart ut!
Nu Àr kajaken ÄterlÀmnad och jag softar vid en strand helt i stillhet utan annat folk.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Njut! Ser helt underbart ut
Det var underbart ocksÄ.Ser helt underbart ut!
FĂ„tt gjort det viktigaste som jag planerat idag, bra! Avbockning.
Nu ska jag ge mig i kast med nÄgra kapitel ur den upphetsande klassikern "Konstruktiva stödsamtal - perspektiv och redskap vid handledning, rÄdgivning, mentorskap och coaching" av Björndal. Jag kommer inte hinna lÀsa i veckan sÄ jag ska försöka ligga lite före med litt:en.
à t upp min sista choklad till lunch ocksÄ sÄ jag fÄr samla kraft till en nÄgorlunda hÀlsosam middag. Kan inte leva enbart pÄ knÀckebröd, te, och choklad med havssalt.
à h vart ska du flytta? Till Sverige eller?Nu har mitt flyttlass gÄtt, jag sjÀlv lÀmnar ön om ett par dagar. KÀnns sÄ konstigt, de bÀsta fem Ären i mitt liv Àr snart över, men förhoppningsvis sÄ blir det bra de nÀstkommande fem Ären ocksÄ
Brukar kalla fastlandet för Sverige, sÄ ja ^^à h vart ska du flytta? Till Sverige eller?
Man mÀrker upp alla delar innan tar ner den, varje rad fÄr en egen kod typ A1, A2, A3, sen fÄr nÀsta rad en annan kod typ B1, B2 osv tills varje platta och varje varv Àr uppmÀrkt sÄ man vet i vilken ordning plattorna ska ligga nÀr den muras upp igen.Okej! Men vad duktig du Àr Àr det inte svÄrt att fÄ ner en kakelugn -sÄ mÄnga delar?
à h förlÄt jag hade för mig att du bodde i StorbritannienBrukar kalla fastlandet för Sverige, sÄ ja ^^
Ha! Grannen Äkte med tvÄ vÀnsterstövlar.
Men rekordet slÄs av en annan bekant som Äkte lÄngt. Och vÀl framme upptÀckte att han glömt lasta hÀsten. Den stod kvar med skydd och tÀcke i gÄngen hemma.
var han svart och stod hos Rolf w?
Ha! Grannen Äkte med tvÄ vÀnsterstövlar.
Men rekordet slÄs av en annan bekant som Äkte lÄngt. Och vÀl framme upptÀckte att han glömt lasta hÀsten. Den stod kvar med skydd och tÀcke i gÄngen hemma.
Sambon garvade ihjÀl sig nÀr han sÄg vilka vattenflaskor jag lyckats vÀlja i affÀren idag. De Àr ett hÄn mot mitt krassliga disktrase-jag idag. Visa bifogad fil 35626
De borde ha halvdöd, kallsvettig, mordisk etc med..
Jag skulle fan stödköpa Ramlösa varje gÄng jag handlade om de kunde bjuda pÄ lite mer vardagsrealistiska etiketter. PMS-rasande. UttrÄkad. Avundsjuk. HÄglös. GnÀllig. Bakis.