Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har gjort som du, men minus ogräs. Fast plus veckohandling och höhämtning......Har en to do lista lång som ett ösregn men har hunnit bocka av tvätt, klippa gräs och rensa ogräs iaf. Varmt ute!
Haha men hjälp! Så illa har det iaf inte blivit (ÄN)Ha! Grannen åkte med två vänsterstövlar.
Men rekordet slås av en annan bekant som åkte långt. Och väl framme upptäckte att han glömt lasta hästen. Den stod kvar med skydd och täcke i gången hemma.
Vad är det för fel på den ??Du
kan få köpa en kakelugn av mig för 1000 kr annars.
Lite så känner jag med. Igår hade en granne fest ca 1,2 km härifrån. Är så tyst annars så bara kul att höra att folk lever mellan varvenJag fick sova rätt bra ändå, grannen drog ner volymen efter ett tag
Edit: Jag hoppas det inte var för att en annan granne gnällde... jag unnar honom som sagt att festa, han har sällan fest och det är trevligt med lite yngre grannar än alla pensionärer som bott här i hundra år
Lite så känner jag med. Igår hade en granne fest ca 1,2 km härifrån. Är så tyst annars så bara kul att höra att folk lever mellan varven
Jag rekommenderar fb-gruppen "Antikt-Retro-Kuriosa Frågor och svar (ej värdering)". Där brukar man kunna får svar på allt möjligt (förutom värdet då ) om gamla saker !Stalljobb förmiddag och sen inget speciellt annat än började gå igenom en ”diverselåda” och hittade denna men vad har man den till? Det är ett avlångt hål på ovansidan och små runda hål under tassarna.
Har funderat men kommer inte på syftet.
Visa bifogad fil 35601