Nu är det ju inte lönt att somna. Upp och dricka morgonte istället.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du har aldrig haft en rottis va? Min ater allt. Precis allt och lite till. Jag tranar henne med fordel med gronkal, hon ar ivrig som om det vore kyckling. Ar det inte atligt ater hon det anda. En och en halv strumpa rok med for ett par veckor sedan. Hon ar 6 ar gammal. Sedan kom hon med den halva och forvantade sig berom for att hon lamnade over den.
Svampar i skogen ater hon garna, men haller henne nara nog att hinna se innan hon ater upp svamp. Och den hunden tanker jag trana att hitta truffle.
Hemma på lunch. Åkte förbi våran lilla eco-butik på vägen hem för att införskaffa lite lunch = en limpa bröd och 180gram eco skinka. Köpte även 1 liter mjölk och en red bull (jaja, inte så eco där men men...). $31 (ca 200sek)
Vissa nackdelar med att bo på en ö... eller jag har ingen aning om nu vad motsvarande matpriser i Sverige är....?
Vår heter Ernst, eftersom han är vår lilla hemmafixare.Tittar på dammsugaren. Gud vad jag är kär. Detta kan ev bli min minst konfliktfyllda relation nånsin.
SKORK kryper efter dammsugaren, corgisarna sitter under köksbordet, knäpptysta, och stirrar på den. Den ska heta Elisabeth, efter brittiska drottningen.
Köpte du den som @Alexandra_W rekommenderade i den andra tråden?Tittar på dammsugaren. Gud vad jag är kär. Detta kan ev bli min minst konfliktfyllda relation nånsin.
SKORK kryper efter dammsugaren, corgisarna sitter under köksbordet, knäpptysta, och stirrar på den. Den ska heta Elisabeth, efter brittiska drottningen.
Köpte du den som @Alexandra_W rekommenderade i den andra tråden?
Mina hårstrån snurrar in sig i borsten på robotenNope, den @AraSlei rekimmwnderade, eftersom de har 3 dårar och den kan hantera det. Vi har 2 (av dt fyrbenta slaget då, tvåbenta desto fler, men de hårar inte i alla fall).